Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

یک بلوچ خوش شانس؟

September - 6 - 2011

محمد اسماعیل ملازهی آنگونه که خبرها مخابره می‏کنند نه تنها یک بلوچ خوش شانس هست بلکه می‏تواند کاندیدای خوش‏شانس‏ترین ایرانی دوران حکومت جمهوری اسلامی بشود.

بر اساس اخبار و به نقل از دادستان زاهدان جرم اصلی این شخص ارتباط با یکی از سفارتخانه‏های کشورهای خارجی و دادن اطلاعات،  به عناصر اطلاعاتی آن سفارتخانه بوده است.

 با توجه به چنین جرمی، دادگستری استان که در بی رحمی و صدور احکام اعدام، گوی سبقت را از تمام دادگستری‏های نظام ربوده به این شخص ابتدا ده سال زندان معمولی خشک خالی داده و سپس خودش با خودش چانه زده و درخواست عفو و بخشش متهم را بهانه کرده! چهار سال از محکومیت را به مدت پنج سال به تعلیق در آورده تا ایشان شش سال را به خوشی و میمنت سپری کرده دوباره جاسوسی نفرمایند.

اما واقعیت این است که این شخصِ بی‏گناهِ بدشانس، داماد مولوی عبدالحمید رهبر مذهبی اهل تسنن سیستان و بلوچستان است. مولوی عبدالحمید اخیراً در نطق‏های خود از نظام در خواست اقامه نماز و آزادی مراسم مذهبی را کرده است! همین درخواست‏های براندازانه باعث شده که اطرافیان او یکی پس از دیگری صاحب پرونده بشوند. این اتهامات به خود او و مسجد و مدرسه مکی هم کشیده شده است و شما شاهد اخبار زیادی از این استان خواهید بود.

باندهای شناخته شده‏ی محلی نظام، که دلالان کم مایه و بیسوادی هستند عزم جزم دارند که با زیر فشار گذاشتن مولوی عبدالحمید و اساتید مدارس مذهبی استان نظارت مستقیم بر امور اهل تسنن را به عهده بگیرند. این سیاست‏ها به صورت‏های مختلف همزمان در سایر مناطق سنی نشین هم اعمال می‏شود که با زندان و شکنجه و ترور رهبران دینی توام است.

تاسف من وقتی عمیق می‏شود که می‏دانم این رفتارها در استان، شرایطی مناسب برای ترورها و حملات مسلحانه  به وجود می‏آورد. شرایط غیر قابل قبول و تاییدی که بجز کشتار بی گناهان و نا امنی نتیجه .دیگری نخواهد داشت


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!