Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

غیبت کبرای ف.م.سخن

September - 5 - 2011

بدی ترک پرک شدن وبلاگ نویس‏ها و کوچ ناگهانی و دسته جمعی‏اشان به فیس‏بوک‏آباد این است که وبلاگستان می‏ماند اما بی یال و کوپال.

 در آن زمان‏های نه چندان دور هر کس دو روز چراغ‏اش روشن نمی‏شد و وبلاگ‏اش را جاروب و آبپاشی نمی‏کرد دسته‏ای از جوانان سرزنده و با حال راه می‏افتادند و از همه، حال او را جویا می‏شدند. شور و ولوله‏ای راه می‏افتاد. سئوالی که کجا رفت؟ فریادی که آی بگیرید که گرگی ندریده باشدش… حالا مدتهاست که  تا چشم کار می‏کند چراغ‏ها خاموش‏اند و همه گم و گور. نمی‏دانم که آیا  در سلامتِ گوشه‏ای از سرزمینِ «صورت آباد»ند یا در بلایِ دخمه‏های شیخ‏آباد.

 ف.م.سخن غیبت‏های صغرا داشت اما این غیبت کبرایش معنی ندارد. روز وبلاگستان بیاید و برود و او چیزی ننویسد؟ دل تنگی‏ام را برمی‏دارم تا دوسه کوچه‏ی این طرف و آنطرف وبلاگ‏ام سرک می‏کشم: از اندوه غیبت چند نفر می‏شود مرد؟


One Response to “غیبت کبرای ف.م.سخن”

  1. ف.م.سخن says:

    عبدالقادر عزیز سلام. من همچنان در خدمت بودم و هستم و شرمنده که نتوانستم وب لاگ ام را در سالروز وب لاگ های فارسی به روز کنم ولی مطلبی نوشتم در این زمینه که در خبرنامه گویا منتشر شد. همین الان آن را در وب لاگ ام خواهم گذاشت. ممنون که به یاد من بودید. امیدوارم وب لاگ ها رونق سابق را پیدا کند. با آرزوی شادی و تندرستی برای شما. قربانت. سخن

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!