Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

امروز ونکوور هم به جمع معترضین جهانی پیوست. ابتدا جمعیتی حدود هزار نفر جلوی آرت گالری جمع شدند. جوانها رهبری را به دست گرفته‏اند.

 هنوز آن انسجام که در جاهای دیگر هست دیده نمی‏شود. اما توافق‏ها در حضور جمع به تصویب می‏رسد. فعلاً تصویب شده است که روزی دو بار جمع ‏شوند و بعد از آن تظاهرات در خیابانهاست.

 در قسمت خیابانی جمعیت به مراتب بیشتر شده بود. حضور ایرانیان چشمگیر بود. انجمن دفاع از زندانیان سیاسی با ابتکاری جالب بطری‏های آب در میان تظاهر کنندگان تشنه پخش می‏کرد که روی هر کدام از آنها برچسبی بود با اطلاعاتی در مورد زندانیها. خبرهای بیشتر با عکس را منتشر خواهم کرد.

****

تصحیح خبر:

ابتکار بطری‏های آب مال سوریها بود.

یکی از جوونایی که پشت میکرفون بود جمعیت رو حدود پنج‏هزار نفر گفت.

****

این هم عکس از مراسم امروز. عکاس: میثاق

[nggallery id=3]


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!