Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

جمهوری اسلامی ایران نمایشنامه دو روزه‏ای به نام کنفرانس بین‏المللی بیداری اسلامی راه انداخته و خامنه‏ای که خورو پفش به هواست نطق افتتاحیه را به عهده داشته است.

در این کنفرانس که میهمانان شیعه و سنی زیادی از کشورهای دیگر دعوت شده‏اند؛ روحانیون سرشناس و رهبران اهل تسنن خود ایران غایب‏اند! جمهوری اسلامی که در سی و سه سال گذشته  خیلی جانکنده که روحانیون و رهبران مذهبی کشورهای سنی نشین با نی‏لبک او بیدار بشوند بیداران اهل تسنن ایران را بی هیچ پروایی با دو دست خود خفه کرده است.

حالا جمعی از اهل تسنن در همین ارتباط نامه‏ای سرگشاده برای خامنه‏ای نوشته‏اند. من آن را خوانده‏ام. برای راحتی شما خلاصه آن را به زبان خودمانی می‏نویسم:

آقای رهبر! کنفرانس بیداری راه انداختی؟ پس چرا خودت خوابی؟  با سنی‏های منطقه کنفرانس می‏گذاری ما رو خفه می‏کنی؟ خجالت نمی‏کشی اینهمه سنی رو دعوت کردی تهران اما یک مسجد سنی توی تهران نداری که نشونشون بدی؟ آقای رهبر! بیخودی داری خرج می‏کنی. صواب سر گوگل، اون سنی‏ها از متن تمام نامه‏هایی که ما سنی‏ها برای تو فرستادیم و جواب نگرفتیم با خبرند. اسم تک تک سنی‏هایی را که در کردستان، سیستان و بلوچستان، خراسان و هـُرمُزگان کشته‏ای دارند. اما می‏خورند و به ریش تو می‏خندند. کنفرانس همین چیزهایش خوب است و الا علی اکبر ولایتی دیدن ندارد.

ببین آقای رهبر! ما متوجه هستیم که سرباز گمنام و لباس شخصی و سگ دست‏آموز زیاد داری. برای همین و درست همین حالا  که قضایا را کنفرانسی کردی این نامه سرگشاده را میدهیم. نه می‏فهمی که چندتا هستیم و نه می‏دانی که کی هستیم. بیشتر هدف ما دادن بیلاخی است به حضرت عالی و کنفرانس بین‏المللی‏اتان. می‏خواهیم بگوییم پا توی کفش دیگران کردی ما چیزی نگفتیم پا تو کفش ما نکن و الا ما هم فعالیت زیر زمینی بلدیم هااااااااااااااااا.

امیدواریم حضرتعالی به درد دلهای ما گوش فرا دهید زیرا: جمعی از اهل سنت زان سبب گشت پر خروش، که ولی فقیه همه چیز را انداخت پشت گوش!


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!