Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

نغمه‏های پنهان

October - 2 - 2011

فیلم ‘در جستجوی نغمه های پنهان’ ساخته رضا هنری در برنامه آپارات به نمایش در آمده و پخش آن تکرار خواهد شد.

این فیلم سفری است به استان سیستان و بلوچستان برای آشنایی با موسیقی غنی، زیبا و در عین حال کمتر شناخته شده این ناحیه.

خوشبختانه کارگردان فیلم جناب رضا هنری که من و او در زاهدان همکلاس بودیم  حالا همینجا در شهر کوکیتلام و همسایگی ما زندگی می‏کند.

در ونکوور و کلاً استان برتیش کلمبیا رضا هنری و خانم فتحیه هنری و فرزندانشان جزو هنرمندان صاحبنام و مورد احترام و شناخته شده هستند.

رضا هنری بیشتر از آنچه که در این فیلم نشان می‏دهد در مورد موسیقی و هنرمندان سیستان و بلوچستان اطلاعات دارد که خوشبختانه درخواست مرا برای یک مصاحبه برای همین وبلاگ پذیرفته که در آینده‏ای نزدیک صورت خواهد پذیرفت.

پس نوشت: ویدیو یوتوب، این هفته وبلاگ را آهنگ زیبای بلوچی‏ای انتخاب کرده‏ام که به هنرمندی خانواده هنری تهیه شده با صدای گرم خانم فتحیه هنری: بلبل به باغ است و گاه، گاهِ بهار. جانا برگرد و بیا


One Response to “نغمه‏های پنهان”

  1. parisa says:

    خیلی ممنون بابت اطلاع رسانی درباره این فیلم چون من همیشه متاسفم که چرا درباره این استان بینظیر و تنها کم می دونیم

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!