Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

نیروهای انتظامی عراق! در یک عملیات منظم! در خاک خود و در پایتخت به محله‏ای خلع سلاح شده حمله و با مهماتی پیشرفته و مدرن چون سنگ و پاره آجر مبادرت به جنگ یکطرفه نمودند. این عملیات نزدیک دویست نفر زخمی داشت که شکسته شدن سر در آن چشمگیر بود. درست است که در این برهه از تاریخ رهبران عراق نمی‏توانند دماغ و شلوار خود را بالا بکشند و برای محافظت خود از پسر عمه‏ها و پسر خاله‏ها مایه می‏گذارند اما این کشورقادر است بعضی از عملیات نظامی را با کمک «برخی نیروهای انتظامی» انجام دهد. البته اگر دو نقطه بغداد همزمان شلوغ شده و در آن جا افرادی که خلع سلاح نشده‏اند داد بزنند، نیروهای انتظامی عراق به سفارت کشور دوست و همسایه، جمهوری اسلامی پناه می‏برند. در چنان شرایطی سران ارتش بزرگ عراق! با سوت کفتری نیروی هوایی آمریکا و انگلیس را برای بمباران از حاشیه به متن فرا می‏خوانند. آن نیروها به حق نان و نمک و نفت از مسئولین دوست و برادر دفاع می‏نمایند.

گزارشات حاکی است که این خبر هنوز به گوش بعضی از رادیوها و فعالین حقوق بشری نرسیده است، و الا حتمن آنرا گزارش و محکوم می‏کردند.

ترجمه به بلوچی


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!