Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

خواب دیدم خشایارشاه از فرط عصبانیت از فیلم سیصد زنده شده و دارد لشکر جمع می‌کند تا به هالیوود حمله کند. چشمش افتاد به پوستر احمدی نژاد که شالی سیاه و سپید دور گردنش بود. دستش را مشت کرده دهانش باز و دندانها و زبان کوچکش هویدا بود. عقب عقب رفت با لکنت زبان پرسید: آقای بلوچ این تصویر از آن کیست؟!
گفتم زنده بودن اعلیحضرت حقیقی باد. این حاکم امروز ماست. با دو دست چنان بر فرق ملوکانه‌اش کوبید که نقش زمین شد. قبل از رحلت مجدد گفت:
آبروی گذشته پیشکش آبروی امروزتان را نجات دهید.


3 Responses to “خشایار شاه دوباره مرد”

  1. sepans says:

    خیلی عالی بود.

  2. RAMA says:

    ali jan age sabr koni ahmadi kheili ro sefidtaremoon ham mikone velesh koni.

  3. ali says:

    می ترسم اگر صفحات تاریخ را آن طور که بوده / نه آنطور که آرزو می کنیم / ورق بزنیم / احمدی نژاد روسفیدتر از خشایارشا باشد!

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!