Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

اینجا و آنجا می‏خوانم که میرحسین موسوی در دقیقه نود گل زده و برده. من هم «بازی» را تماشا کردم. گل زد اما هم هند بود، هم آفساید. به آقای رفسنجانی و پسران و شرکاء که نمی‏گویند «مردم» آنها مقامات مملکتی و مسئولین بوده‏اند. مردم آنهایی هستند که استخوانهایشان را از گلزار خاوران بار زدند و بردند. مردم به مختاری، پوینده، زالزاده، علایی، فروهرها، سعیدی سیرجانی، زهرا کاظمی، زهرا بنی یعقوب، یعقوب مهرنهاد و بلوچهایی که همین حالا در شهرهای استان سیستان و بلوچستان اعدام می‏شوند می‏گویند. مردم آنهایی هستند که چپاول محتاجشان کرده به سیب زمینی. هر چهار سال به رنگی در می‏آیند تا از یک جانی بگریزند به یک ناجی.
در مناظره احمدی نژاد و موسوی اگر طرفدار هر کدام باشید، خفت و خواری و شکست طرف مقابل را باور خواهید کرد، اما اگر طرفدار سربلندی ایران و ایرانی باشید، دلتان سخت خواهد فشرد و با تلخی و اندوه پی خواهید برد که نظام لجنزاری است و خانه‏ی ما از پای بست ویران است.
ساربانان محو رقص منطق کوری هستند

آنان را که توانیست در حرکت دادن:

کله‏ی گرگی مردد دارد

از راه رسیدگان گیج یافتن معیارند

بیگانگی آنقدر توله زاییده

که به من و تو

یکی رسیده

نو نهالان را در تابوت می‏کارند

____________________

بخش نخست

بخش دوم

بخش سوم

بخش چهارم

بخش پنجم

بخش شیشم

بخش هفتم

بخش هشتم

بخش نهم

*****************


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!