Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

تظاهرات و اعتراضات گسترده ای به آنچه که طمع شرکت‌های بزرگ و کاهش بودجه دولت‌ها توصیف شده، در شهرهای مختلف جهان برگزار شده است.

این تظاهرات که از جنبش های “اشغال وال استریت” در آمریکا و “ناراضیان” در اسپانیا الهام گرفته است، در نیوزلاند آغاز شد و پس از آن به کشورهای اقیانوسیه کشیده شد و سپس به کشورهای اروپایی رسید.

ترتیب دهندگان این تظاهرات امیدوارند که مردم در ۸۲ کشور در این اعتراض‌ها شرکت کنند. انتظار می‌رود که این تظاهرات پس از یک چرخش کامل دوباره به نیویورک برسد.

اولین تظاهرات امروز در شهرهای سیدنی، توکیو و هنگ‌کنک برگزار شد و پس از آن هزاران نفر در لندن، فرانکفورت، برلین، آتن و مادرید هم به خیابان‌ها آمدند.

یکی از بزرگترین تظاهرات در رم، پایتخت ایتالیا برگزار شد؛ عده‌ای از شرکت کنندگان به مغازه‌ها حمله کردند و… بقیه را اینجا بخوانید


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!