Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

جلسه به همت شهرگان برگزار شد. با اینکه من و هادی ابراهیمی و منصور خرسندی و مجتبی مشتاقی و خانم کتی دیلمی همراه خانم عفت ماهباز از ساعت چهار در سالن بودیم راه انداختن صحنه کمی طول کشید و دیر رسیدن خانم نیلوفر شیدمهر که بنا بود رسم و رسومات آغاز جلسه را انجام بدهد بهانه‏ای شد که ما قادر بشویم برنامه را طبق روال همیشگی دیرتر از ساعت شیشی که وعده داده شده بود آغاز کنیم. با سه آهنگی که آقای محمد خرازی خواند توانستیم آنقدر زمان بخریم تا نیلوفر هم از راه برسد. چند کلمه‏ای هادی ابراهیمی و نیلوفر میکروفونی کردند. سپس در میان دست زدنهای حضار خانم ماهباز برنامه را آغاز کرد. مرتضی مشتاقی در نقش شاهپور همسر اعدامی خانم ماهباز و منصور خرسندی در نقش پاسدار، همراه با موزیک‏های متنی که هادی ابراهیمی سعی داشت به موقع برساند و گاهی لپ تاپش با او همکاری نمی‏کرد و کتابخوانی و بازیگری خود خانم ماهباز چند بار اشک‏ها را به گونه غلطاند. کتاب‏ها مثل ورق زر برده شد. در آنتراک امضاء کتاب بود و قهوه و چایی‏ای که آماده نشد.
در قسمت پرسش و پاسخ به راحتی می‏شد متوجه شد که آنهایی که سئوالی ندارند علاقه‏ی بیشتری در نگاه داشتن میکروفون سیار از خود نشان می‏دهند. جلسه بر خلاف آغازش رأس ساعت تمام شد.


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!