Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

جناب پرزیدنت جمهوری اسلامی ایران
تلگراف شما را که چندان تلگرافی نبود دریافت کردم. متشکرم. واقعیت این است که نفهمیدم شما به نمایندگی از طرف ملت ایران با من سخن گفته‏اید یا جهان اسلام یا صد و بیست و چهار هزار پیامبر گرامی؟ قبل از آنکه پاسخ تلگراف شما را بدهم، به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم آمریکا که به شدت خودم را موظف می‏دانم منافع آمریکا را در نظر داشته باشم دانستن جواب این سئوالات برایم بسیار ضروری است.
تغیر آن چیزی است که نیاز داریم.
بعله ما می‏توانیم.
احترام. اوباما. رئیس جمهور منتخب ملت آمریکا


One Response to “جواب احتمالی اوباما به احمدی نژاد”

  1. ramishar says:

    این راز پنهانی نیست که بشریت در اوج بحران عمیقی قرار دارد. اکثر ما این بحران را احساس می کنیم. حس بی محتوائی, بی معنائی, نامفهومی و یأس درونمان را فرا گرفته است. بحران چهار چوب خانوادگی در تربیت کودکان ونسل جوان, اعتیاد به مواد مخدر, وضعیت امنیتی متزلزل, شک و تردید در مقابل جنگ اتمی و تحدید اقلیمی, تمام اینها قسمتی از مشکلاتی است که ما را از احساس خوشبختی و آسودگی دور می سازد و باعث تأسف و افسردگیمان می شود. در واقع گویا که قدرت تسلطمان را در زندگی فردی و اجتماعی و رویدادهای جهانی از دست داده ایم.
    دوست عزیز
    از نوشتهات لذت بردم.
    دعوتت می کنم به سایت http://www.kabbalah.info
    و وبلوگ http://kabbalah82.blogsky.com/
    موفق باش

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!