Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

شیخِ حاشا

April - 11 - 2005

یک گدا که بخواهد از سر یک چهار راه به لب یک خیابان برود کلی مطالعه می کند. ورزشکاران ما آنقدر جلوتر خبر می شوند که با اسرائیل هم بازی هستند که به اندازه کافی وقت دارند که به اسهال استفراغی مبتلا بشوند و با صهیونیست مسابقه ندهند. آنوقت شیخ الرجال که با کمتر از صد نفر در رکاب، حرکت نمی کند نمی دانست که بغل رئیس جمهور اسرائیل اطراق خواهد کرد؟
شیخ اجل و نماینده خدا و جانشین پیامبر و وکیل و وصی گفتگوی تمدنها از دادن یک سلام به یک همزبان و همشهری در یک مجلس ترحیم گریزان است فرقش با یک گراز وحشی در چیست؟
حاج آقایی که «یک دست» می دهد اینطور زیرش می زند، در خونش بود که برای ملت جان بدهد؟


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!