Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

تهدید دیپلماتیک

December - 2 - 2004
آصفی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت اگر سفیر کانادا دنبال پرونده ی قتل زهرا کاظمی را بگیرد برایش دردسر بوجود می آید. برای آندسته از کاناداییها که نمی دانند چطور برای یک سفیر دردسر بوجود می آید بنده آنرا شرح می دهم:

سفیر صبح بیدار شده صبحانه می خورد ریشش را می تراشد سوت زنان می آید بیرون به راننده ی خودش می گوید گود مورنینگ بعد یکهو دوتایی متوجه می شوند ماشین پنچر شده. با خودشان فکر می کنند اتفاق است می افتد، زاپاس را جا می اندازند می روند توی خیابان. مثل فیلم های هندی دو موتور سوار ناشناس از هیچ کجا سبز می شوند بغلشان و تصادفی شروع می کنند به کرم ریزی. آخرش دو تا تیر هوایی شلیک می کنند که یکی می خورد به گلگیر ماشین دیگری می خورد به قالپاق جلو.

سفیر که می رسد به سفارتخانه با عصبانیت به سکرترش می گوید به وزیر امور خارجه زنگ بزند. سکرتر می گوید: ولاکن با تأییدات خداوند متعال تلفن ها از صبح قطع شده اند. سفیر یواش یواش سرش سوت می کشد اما هنوز دچار دردسر نشده که ناگهان تلفن دستی اش به صدا در می آید وقتی آنرا بر می دارد خانمش که زهره ترک شده می گوید: دوتا ریشو دارن از دیوار بالا میان میگن قصد دارن لانه جاسوسی را اشغال کنن!

چشمان سفیر از حدقه می زند بیرون و بدینسان سفیر دچار دردسر می شود.


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!