Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

شکایت نامه

April - 27 - 2004

جمهوری اسلامی در حال تنظیم شکایت نامه ای بر علیه صدام حسین است. چون رابطه ی خوبی با آمریکا ندارد قطعاً این شکایتنامه را به آمریکا نخواهد داد. تسلیم کردن آن به انگلیس هم صورت خوشی نخواهد داشت. از یک بیکاره هم نمی شود به سازمان ملل متحد شکایت کرد. فکر می کنم بهترین راه این باشد که پس از انتقال قدرت به خود عراقی ها، شکایتنامه را به آنها تقدیم کنیم.

احتمالاً شکایتنامه چنین چیزی از آب در می آید:

عراقی های نازنین با تهنیت از اینکه قدرت را به شما واگذار کردند. دامتِ همه ی شما سروران برکاته. باری ما به شما شکایت می شویم از این صدام حسین کافر. زمانیکه او رهبر شما بود و جیک نمی زدید، رهبر ما، بام تا شام چوب می کرد توی لانه ی زنبور. آخرش چوب به یک جای رهبر شما فرو رفت و او عصبانی شده می خواست قادسیه راه بیندازد که نشد. اما رهبر ما گیر داد که برای قدس از طریق کربلا جاده بکشد. برای همین ما مرتب داد می زدیم جنگ جنگ تا پیروزی و در نتیجه هشت سال بمب ها می خورد جای هر روزی. نه تنها ما چند میلیارد ضرر کردیم بلکه با نپذیرفتن خسارت پیشنهادی چند میلیاردِ دیگر هم ضرر کردیم. و دهان خودمان را و دهان اورا و دهان هر دو ملت را با هم سرویس کردیم. حالا هم که آمریکای جهانخوار او را برای ما و شما انداخته، ما از صدام به شما شکایت هستیم. و از شما نیز دو قورت و نیم طلبکاریم. و اگر فوری رسیدگی نکنید شما را مهره های آمریکا خطاب می کنیم. در خاتمه خواهش می کنیم که از طرف ما یک لگد به گرده ی نامبرده یِ کافرِ فوق الذکر بالا بزنید. اجرکم عندا لله.


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!