Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

دستگیری ده جاسوس

November - 16 - 2008

شبکه‏ی العالم خودمان که به زبان عربی پخشش می‏کنیم خبر داد که نیروهای انتظامی ده جاسوس را که از پاکستان وارد بلوچستان شده بودند دستگیر کرده‏اند.
به فرموده‏ی این شبکه، جاسوس‏ها پانصد‏هزار دلار پول نقد و دوربینهای مدرن جاسوسی و نقشه‏هایی از مناطق حساس کشور با خودشان حمل می‏کردند.
خوب خبر را العالم که نه ، تمام علمای جهان هم مخابره کنند ما باید عقل خودمان را به کار ببریم.
کشوری ده تا جاسوس تربیت کرده. بعد پانصد هزار دلار پول داده کف دستشان. نفری یک عدد دوربین مدرن هم انداخته گردنشان. نقشه‏ی تاسیسات اتمی و بیت رهبری و چند مکان دیگر را هم کشیده داده دستشان. سپس آنها را سوار وانت‏بار کرده آورده لب مرز ایران و گفته امن‏تر از سیستان و بلوچستان جایی نیست، یواشکی سرتان را بیندازید پایین و بروید داخل.
من فکر می‏کنم با این همه استتار و احتیاط این‏ها دستگیر نمی‏شدند. احتمالن رئیس این گروه بعد از ورود به استان ما روی پیشانی خودش و دوستانش به خط فارسی نوشته ما جاسوسیم و همین امر باعث شده نیروهای امنیتی به آنها مشکوک و سپس دستگیرشان بکنند. می‏فرمایید چرا رئیس این جاسوس‏ها مرتکب چنان اشتباهی شده؟ به جان بچه‏هایم من هم مثل شما از کارهای سِرّی جاسوس‏ها سر در نمی‏آورم.

بعد از پست: خبر شدم که خبر را تکذیب کرده‏اند. دلیلش احتمالن این است که بنا بوده فقط خبر خشک و خالی دستگیری ده جاسوس را منتشر کنند. دبیر شبکه پیازداغش را طوری زیاد کرده بود که باعث خنده بین‏المللی شد. با اینکه خبر تکذیب شده. دلیلی نمی‏شود که آن ده نفر دستگیر شده آزاد بشوند. چهار نفر دیگر را می‏گیرند، دو روز دیگر خبر دستگیری چهارده نفر را در همان مرز و در همان استان با عنوانی که کمتر توجه بین‏المللی را جلب کند مخابره خواهند کرد.


One Response to “دستگیری ده جاسوس”

  1. Anonymous says:

    salam aziz

    tazeh kojasho didi

    in linko ham ye negah bezan
    bebin ziarat az rahe door ham darima

    http://balochna.blogfa.com/post-255.aspx

    ba sepas

    balochi

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!