Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

آقای ظریف، دیروز در مورد مذاکراتِ کوفتیِ اتمی گفت:

«اگر بنده مذاکرات را هدایت کنم یک گروه، همراهم خواهند بود و اگر قرار شود دوستان دیگر مذاکرات را هدایت کنند، برخی از افراد تغییر می‌کنند.»

این یکِ اولِ جملۀ ایشان یک «یک» بسیار ظریف است.  چون بر همۀ ما واضح و مبرهن است که اگر یک عدد وزیر امورخارجه برای مذاکره به خارج برود فقط با «یک» گروه می‏رود. حالا در شکم این یک گروه ممکن است آدم باجناق خودش یا دخترعمه و یا حتی عمه‏جان را هم بچپاند ولی «گروه همراه» همان «یک» باقی می‏ماند.

ظرافت ظریف آنجاست که بدون آنکه به کشک بودن خودش اعتراف بکند ماجرا را در شکم «دوستان دیگر» فرو کرده است. (به جای شکم شما می‏توانید سایر جاهای «دوستان دیگر» را به کار ببرید.) در واقع ایشان می‏فرماید اگر ولی فقیه و پسران، سپاه و لشکر سرمایه‏گزاران، بسیج و نیروی انتحاری، اطلاعات و گروهای ترور، لاریجانیها و اقارب، هاشمی رفسنجانی و شرکاء و سایر گروه‏های ماشاء‏الله و انشاء‏الله بخواهند مذاکرات را هدایت کنند خب هر کسی می‏داند که برخی از افراد آن «یک» گروه فرق خواهند کرد. نخواهد کرد؟


Comments are closed.



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!