Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

فرمایشاتِ ابلهانه

September - 3 - 2013

وزیر اطلاعاتِ نظام در مورد فاجعۀ قرارگاه اشرف گفته است:

 «مدت مدیدی است بین دولت عراق و کسانی که در مقر اشرف هستند، بحث و گفت‌وگوست و ممکن است آنها با ارادۀ حاکمیت عراق مقابله کرده باشند و عراق نیز از حاکمیت خود دفاع کرده باشد.»

به نظر من در مرحلۀ اول تقصیر مال خبرگزاری‏های بزرگ است و بعد از آن مال همۀ خبرنگاران. این از خدا بی خبران اگر در این «مدت مدید» که «بحث و گفتگو» بین طرفین بر قرار بود، عکسی، خبری، گزارشی به جهان مخابره می‏کردند این افرادی که با دستان بسته کشته شدند با «ارادۀ حاکمیت عراق» مقابله نمی‏کردند. خوب عراق هم که حالا مدت‏هاست دست صدام حسین کافر نیست. حالا نوری‏المالکیست. هم نور دارد. هم مالک است. هم رابطه دارد با نظام اسلامی. از هر طرف که نگاه بکنیم از «حاکمیت خود» دفاع خواهد کرد. «ارادۀ حاکمیت عراق» که اسباب بازی نیست که یک عده خلع سلاح شده وسط گفت‏و‏گو پا بشوند و با آن مقابله بکنند.

امروزه عراق برای خودش حاکمیتی دارد که نگو و نپرس. این که دولت عراق می‏گوید من نبودم بگذارید کمیسیون حقیقت‏یاب تشکیل بدهم ببینم کی بود، خودش یک «گفت‏و‏گوست» و دولت عراق مثل دولت جمهوری اسلامی همیشه برای «گفت‏و‏گو» حاضر است و درها را باز می‏گذارد. به شرط آنکه کسی وسط «گفت‏و‏گو» با «ارادۀ حاکمیتِ آنها» مقابله نکند. اگر کرد آنها از «حاکمیت خود» دفاع خواهند کرد ولو اینکه لازم باشد انسان‏های بی سلاح را ذبح اسلامی بکنند.

بیتِ وزیری:

گرچه هستم من وزیر در دولتِ کلید

عاشقِ قفلِ رمزی‏ام مال شما باشد کلید


Comments are closed.



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!