Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

رزمایش مرزی

November - 16 - 2008

سرتیپ احمدی‏مقدم خبر داد تا پایان سال، رزمایش بزرگ «مرزی» در استان سیستان و بلوچستان برگزار می‏شود. نگران نباشید. مردم این استان، «رزمایش» ندیده نیستند. غیر از این رزمایشهای اقتداری-زهرچشمی ما تا حالا «رزمایش» های ایدئولوژیکی- نظامی-اعدامی-تبعیضی-آب‏زیر کاهیِ زیر را از سر گذرانده و همچنان مانده‏ایم:
– رزمایش حجج اسلام که در ماههای محرم و رمضان به این استان می‏آیند.
-رزمایش نیروهایی که کلاه خود را کج می‏گذارند و هر کس را که چپ نگاه کند لقمه‏ی چپ خود می‏کنند.
-رزمایش حجة‏الاسلام نکونام که زیاد کشت و کم نتیجه گرفت و به مجلس منتقل شد.
-رزمایش دکتر دهمرده و شرکاء. خودش چون دکتر بود دو شتر برای خدا قربانی کرد که منتقلش کنند کرمان. شرکای بی مدرکش مانده‏اند و مردم را قربانی می‏کنند و مدرکی بر جا نمی‏گذارند.
-رزمایش حجة‏الاسلام سلیمانی که کماکان با پنبه سر می‏برد و با لبخند دل می‏برد.
-رزمایش مختلط سپاه، بسیج، اطلاعات، سربازان گمنام و لباس شخصی‏ها که از ما دل نمی‏کنند و از اول انقلاب کنار ما زندگی می‏کنند و زندگی را از ما می‏ستانند.
ما مردم این استان می‏دانیم شما هم سعی کنید بدانید که وقتی یک نظام پاهایش را کرد در یک نعلین که یک رزمایش «مرزی» برگزار کند نمی‏شود که برود آن را در خمین برگزار کند. برای اجرایش، حداقل باید برود لبِ یک «مرز». در ایران مگر مرزی غیر از همین سیستان و بلوچستان هست؟


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!