Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

پول امام زمان

January - 7 - 2011

احمدی نژاد می‏فرماید که حضرت رهبر فرموده‏اند پول یارانه‌ها پول امام زمان است و برکت دارد.

جریان این گونه است که امام زمان از داخل چاه جمکران، دست می‏کند در خزانه غیب که پول بردارد؛ یک عالمه برکت هم بدو بدو می‏رود در دست مبارک‏اشان تا متبرک بشوند. آقا که نماینده امام زمان است این قضیه را می بیند. احمدی نژاد که نماینده آقا است از مسئله با خبر می‏شود و ما را که نماینده هیچ کس نیستیم در جریان می‏گذارد.

حالا اگر پولی که امام زمان داده کم است و قیمتها در مملکت‏اش پنج برابر است، نبایدفکر کنیم امام غایب دست کرده در جیب ما و میخواهد پول ما را ببرد و یا خدای نکرده فکر کنیم پول یارانه سلام‏الله علیه بی برکت است. نخیر این تورم است که شیطنت می‏کند. تورم مال شیطان است که می خواهد بیفتد به جان برکت که مال امام زمان است. این مسئله‏ای است شرعی که خداوند روز قیامت به آن رسیدگی می‏کند. این را غرب و اقتصاددانان غربی نمی‏دانند. می‏خواهند ما را بکشند روی ریل خودشان که ما همیشه عقب بمانیم. حالا شما تکلیف خودتان را روشن کنید! غربی هستید یا امام زمانی؟ تورمی هستید یا برکتی؟ با طرح هدفمند کردن یارانه‏ها که طرح پول دادن امام زمان به مردم است مخالفید یا موافق؟

ترجمه به بلوچی


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!