Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

گروهی از نمایندگان پارلمان اروپا پس از انتشار خبر مربوط به سخنان هوشیار زیباری در مورد بستن قرارگاه اشرف، بار دیگر نسبت به وقوع “فاجعه‌ای انسانی” در قرارگاه اشرف هشدار دادند. آن‌ها از سازمان ملل خواستند از جان ۳۴۰۰ نفر ساکنان این پایگاه حفاظت کند.

استروان استیونسن که ریاست هیأت نمایندگان پارلمان برای روابط با عراق را بر عهده دارد به خبرنگاران گفت: «ما فقط هشت هفته وقت داریم که نخست وزیر عراق، نوری مالکی را مجاب کنیم، در غیر این‌صورت نگرانم که با فاجعه‌ای انسانی روبرو بشویم.»

استیونسن گفت که ۱۸۰ تن از نمایندگان پارلمان از گروه‌های مختلف سیاسی درخواست ‌نامه‌ای را امضا کرده‌اند مبنی بر اینکه تاریخ بستن کمپ اشرف، که برای ۳۱ دسامبر امسال تعیین شده، به تعویق بیافتد.

در تقاضا‌نامه‌ی نمایندگان پارلمان اروپا نیروهای عراقی متهم شده‌اند به اینکه جنگ روانی علیه ساکنان قرارگاه اشرف به راه انداخته‌اند. در این تقاضا‌نامه گفته شده که این نیروها شبانه‌روز با بیش از ۳۰۰ بلندگو در حال تهدید این ساکنان‌اند و جلوی دسترسی آنان به سوخت و مواد بهداشتی و درمانی را گرفته‌اند.

در متن این نامه همچنین آمده است که دست‌کم ۱۲ نفر از ساکنان قرارگاه در ماه‌های اخیر به‌دلیل عدم دسترسی به دارو و کمک درمانی جان خود را… بیشتر و کامل اینجا بخوانید


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!