Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

سالها ، یکی از امتیازهایی که بعضی ها داشتند و بعضی نداشتند ، حضور در تلویزیون و داشتن شهرت تلویزیونی بود ،  شرکت در برنامه های تلویزیونی و راه یافتن به مهمانی های این دسته از مردم ، برای خیلی از دختران و پسران جوان یک آرزو بود .سرشناس شدن  ـ سلبریتی ـ خاص آدمهای منتخبی بود که تحت شرایط خاص به این فضا دست می یافتند . استفاده از فضای مدیا انحصاری بود و در انتخاب انحصار ها .
در اواسط دهه ی نود و اوج گرفتن استفاده از اینترنت ، و به وجود آمدن نویسنده گان اینترنتی  ـ وبلاگ ها ـ و روابط اینترنتی ، مرزهای این انحصار ها به هم ریخت . دیگر هر کسی میتوانست  با امکانات نه چندان غیر قابل ممکنی دسترسی خودش به اینترنت را هموار کند و با یک وبلاگ ،  و یک اکانت یو تیوب ، حرفهای گفتنی اش را به گوش دیگران برساند.  صداها واقعی بود و ساختگی نبود و عمدتا از دل بر می آمد و بر دل می نشست ، میشد ناشناس بود یا عیان بود و امکانات نامحدود بود . و تلویزیون و استفاده از آن در سطح جامعه افت شدیدی کرد .
رئالیتی تی وی ، یا تلویزیون واقعی ، جواب شرکت های تولید کننده ی تلویزیون به اینترنت بود .
شما صدای واقعی می خواهید ؟ ما صدای واقعی به شما میدهیم .
و بسیار هم نامحدود تر از اینترنت ، تلویزیون در خانه ی هر کسی بود و اینترنت همچنان نبود .
یکی از راههای بازگرداندن قشری که تلویزیون را ترک گفته اند ـ عمدتا نسل جوان که اینترنت را روزمره استفاده می کرد ـ به استفاده از تلویزیون پاسخ گویی به نیاز ایشان در رابطه با تلویزیون بود. و تلویزیون را بیشتر برای این نسل قابل استفاده کردن.
رئالیتی تی وی به همین دلایل متولد شد.
مسابقات هیچان انگیز رابینسون ، رقابت دو تیم در جزیزه ای متروکه ، و مبارزه برای بقا و برنده شدن جایزه ی مسابقه ـ عمدتا ربع تا نیم میلیون کرون ـ بین افراد گروه ، اولین سری از این دست تلویزیون در تلویزیون ملی سوئد بود
اختلاف های افراد گروه ، زدن برای همدیگر ، بدگویی ها و گله ها و… بقیه را اینجا بخوانید


One Response to “بفرمایید شام یا تلویزیون تحقیر”

  1. دخو says:

    اخوي مطلب بسيار خوبي بود دست نويسنده اش درد نکند

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!