Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

آگهی

October - 24 - 2011

عده زیادی از دوستان از اقصا نقاط جهان به وسیله نامه و فکس و ایمیل و تلگراف و تلفن از من جویا شده‏اند که کتاب‏های مرا از کجا می‏توانند تهیه کنند!. برخی از این دوستان اصرار ورزیده‏اند که آدرس بدهم آنها با پای پیاده خودشان خواهند آمد. درصد قابل ملاحظه‏ای هم تهدید کرده‏اند که اگر قیمت کتاب‏ها را قبول نکنم آنها از قبول کتاب‏ها خود داری خواهند کرد! از آنجاییکه به علت شش روز کار در هفته وقت ندارم که به تک تک این دوستان  از طُرقی که تماس گرفته‏اند پاسخ بدهم لذا بدینویسیله پاسخ می‏هم. امیدوارم دوستانی که پاسخ را می‏بینند به اطلاع سایرین هم برسانند چون تقریباً این سئوال را همه حتی آنهایی که مرا نمی‏شناسند هم ممکن است داشته باشند!.

تهیه کتابها بسیار راحت است و ابداً لازم نیست اینهمه راه پیاده تشریف بیاورید. کافی است اینجا کلیک بفرمایید. همانگونه که خواهید دید برای سهولت کار فکر همه چیز شده است. حتی برای آن دسته از دوستانی که مشکل دارند کتابها را بدون پول قبول بفرمایند هم خدماتی در نظر گرفته شده است!

آندسته از دوستان که انترنت کم سرعت دارند می‏توانند از دانلود کردن کتابها صرفنظر کرده و فقط قسمت دوم که امورات پی پال و پرداخت هست را انجام بدهند! (فقط برای راحتی شما)

کتابها تعریف از خود نباشد همه خوب هستند و سوا کردنی نیست. یکجا ببرید که جنستان جور باشد. بعد بیایید ممکن است دانلود تمام شده باشد(البته دانلود که تمام شدنی نیست اما ممکن است انترنت تمام بشود)د.

احتمال دارد بعضی از مغرضین فکر کنند که من بدین ترتیب خواسته‏ام بخش کتاب را که از زمان گذاشتن لینک آن در وبلاگ تکانی نخورده است تکانی بدهم، در صورتیکه آنانی که مرا می‏شناسند می‏دانند که من   اهل تکان دادن نیستم و تا حالا در عمرم کسی شهادت نمی‏دهد که من حتی درخت توتی را تکان داده باشم چه رسد به بخش کتاب یک وبلاگ درست حسابی.

بعد از تحریر یک: لطفاً هجوم نیاورید چون من عادت ندارم یکشبه‏ پولدار و ثروتمند شوم.

بعد از تحریر دو: جنسی که فروخته شد پس گرفته نمی‏شود.


One Response to “آگهی”

  1. دخو says:

    بنده تا شخصا خدمت حضرتعالي نرسيده و مناسک بوسي لپيکم را به جا نياورده لبي به سلامتي حضرتت تر نکرده باشم محال ممکن است به کتاب ها دست بزنم

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!