Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

به نظر ما جنبش خیلی خوب است و با اینکه از قدیم به ما می‏گفتند که تکان نخوریم و مثل بچه آدم بنشینیم سر جایمان؛ ما توی دلمان از طریق صورت و شکلک و ابرو می‏جنبیدیم. همانطور که همه ما می‏دانیم جنبش‏ها امروزه بسیار فرق و تغییر کرده‏اند. امروزه آنها برای خودشان رنگی شده‏اند و اگر آدم زرنگی نکند و زود رنگی نشود هر چه بجنبد بیخود جنبیده و جنبشی به حساب نمی‏آید.

یکی دیگر از چیزهایی که در جنبش‏ تغییر نکرده همین است که هر کس زودتر بجنبد کسی می‏شود. ما چون دست و بالمان تنگ است خیلی زود نمی‏توانیم بجنبیم و برای همین همیشه هر بی دست و پایی از ما جلو می‏افتد. ولی کلاً ما جنبش را خیلی دوست داریم و مرتب جل و پلاسمان بار شتر است و هر بار یک جا اطراق می‏کنیم و به هیج جا دل نمی‏بندیم مگر برایمان آرام و قراری داشته باشد. در مورد رنگ اگر خود جنبش و رنگش نظری نداشته باشد ما هم نظری نداریم. همه رنگ‏ها خوبند و سبز که باشد چه بهتر اما گاهی جاهایی این سبز سیدی می‏شود ما هم چون مذهب گزیده هستیم و زخممان هم تازه هست فعلاً از سید و آقا و عبا و عمامه خیلی وحشت می‏کنیم حتی اگر کراوات بزند و در لندن و پاریس و واشنگتن باشد. جاهایی که جنبش وسبزش چمنی می‏شود ما می‏زنیم زیر چهچه اصلاً برایمان مهم نیست چه پوشیده و کجا نشسته.



Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!