Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

جناب «کار-گردان» ده‏نمکی می‏فرمایند مردم خسته شده‏اند از افشاگری‏ها، از این کی بود کی بود من نبودم. ایشان تأکید دارند که این احتیاج به یک نگاه آسیب‏شناسانه دارد.
یک نگاه آسیب‏شناسانه:
چماق از زمانهای قدیم یک چیز خوب بوده است و می‏باشد، اگر عده‏ای این چیز خوب را حمل بکنند و یکی سردسته آنها باشد آن چیز خوب که بد نمی‏شود. ای افشاگران ما خسته شدیم از دست شما که هی می‏گویید آن چیز خوب بد است. ما از این کی بود کی بود من نبودم هم خسته شدیم محبت کرده ما را با همان یکی بود یکی نبود غیر از خدا هیچکس نبود تنها بگذارید. ما وقتی متوجه شدیم که این احتیاج به یک نگاه آسیب‏شناسانه دارد، رفتیم نگاه آسیب‏شناسانه خودمان را وصل کردیم تازه متوجه شدیم که شما‏ها نمی‏خواهید بگذارید جناب ده‏نمکی فسمت دوم اخراجیها را بسازد. ما در قسمت اول آنقدر خندیدیم که اگر لازم باشد صبر می‏کنیم که ایشان آن عده‏ای را که آن چیز خوب را حمل می‏کنند به سمت شما سرپرستی کرده و شما را بگریاند و سپس بیاید ما را بخنداند.


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!