Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

ماه مبارک تمام شد اما رفتارهای نامبارک رهبران نظام با شدت و حدت ادامه دارند. سنی‏های ایران و رهبران مذهبی و نمایندگان‏اشان چنان از خیر و برکت این نظام نا امیدند که درخواست خود را تا سرحد داشتن یک مسجد در تهران و جایی برای اقامه نماز محدود کرده‏اند. در خواستی که سی سال است در شرایط مختلف و با افراد ریز و درشت در میان گذاشته می‏شود اما جز حرف‏ها و توضیحات و پاسکاری نتیجه دیگری نداشته و نخواهد داشت. در تهران مدتی است به اهل تسنن راه حل پیشنهاد شده که برای اقامت نماز به مصلی‏های موجود مراجعه کنند و امر اکثریت و اقلیت بودن را بپذیرند اما نظامی که  شترمرغ است در مناطق سنی نشین که سنی‏ها در اکثریت‏اند بامش دو هوا دارد.

من به این رفتار نظام مثل تمام رفتارهای ضدبشری و عقب‏افتاده‏اش اعتراض دارم اما به نوعی خوشحالم که ماهیت خود را به رهبران مذهبی ما شناساند. رهبرانی که در سی سال گذشته به امید شعارهای تو خالی نظام دال بر وحدت، چشم بر خیلی از جنایات آن بستند و حتی به اعدام‏های رهبران مذهبیِ هم مذهب خود اعتراض نکردند.

تبعیض دینی حتی در نماز عید فطر را در سایت می مکران بخوانید


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!