Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

حضرت رهبر فرمودند در آینده‏ای «احتمالا دور» ممکن است رویه انتخاب رئیس دولت تغییر کند.

 استنباط کارشناسانی که فعلاً سماق می‏مکند این است که ممکن است این «آینده‏ای دور» خیلی زود از راه برسد. این احتمال هم هست که در همان «آینده‏ای دور» که زود از راه می‏رسد، نمایندگان مردم را هم مقام رهبری انتخاب بفرمایند که جای هیچ نوع اما و اگر و تقلبی نباشد.

ادابازی انتخابات و دموکراسی نشان داد که باعث گناهان کبیره‏ای از قبیل تظاهرات و حرف‏های شرک‏آمیزی مثل «رأی من کو؟» می‏شود.

اصولاً وقتی ما ولی فقیه جامع‏الشرایط داریم، جمهوریت و رئیس جمهور چه صیغه‏ای است؟ این که تا حالا حضرت رهبر شکسته نفسی می‏کرد و از مقام ولایی خودشان چشم می‏پوشید و می‏گذاشت یک الف رئیس جمهور هم  برای خودش جولان بدهد نباید آقایان را یابوی دموکراسی بردارد. از همان ابتدای نظام هر چهارسال یک بار نیروی مملکت صرف قرتی‏بازی انتخابات می‏شود. که چه بشود؟ حالا هم که انتخابات نزدیک شده با اینکه دفعه قبل آقا توی دهان انتخابات زد، دوباره همه ردیف شده‏اند. هی آقا می‏گوید حداقل متحد بشوید، رئیس جمهور فعلی و اعوان و انصارش تمکین نمی‏کنند. بلانسبت مگر آقا دسته بیل است؟ شما ممکن است ملازاده باشید اما آقا خودش ملاست. قال قضیه را خیلی زود در« آینده‏ای دور» می‏کند. می‏زند توی دهان رئیس جمهور و نخست وزیر تعیین می‏کند.


2 Responses to “اصلاحات از طریق ولی فقیه”

  1. balouch says:

    درود و سپاس کلموک نازنین

  2. kalmook says:

    به عبدالقادر بلوچ
    ……
    چه سپیدار بلندی از درد
    به چم ماسهء ماسیدهء خونی کزدل٬
    دل بی باک که سُربی در آن٬
    به همان مُهر و نشانی که تو خود میدانی!
    دم به دم می همی ات بنشانی!
    … … دل بی حوصله را خوب فرا میخوانی.
    تو بلوچی و نه لوچ
    و من این مرثیه را
    که به تبخال لب کودک جاری
    به شط شعر تو نزدیک تراست
    با لب همچو کویر دل صحرائی ات
    انباز کنم…
    که کمی از غم پیوستهء دل
    با تو آغاز کنم..

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!