Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

در آغاز سال جدید میلادی چهاربلوچ دیگرحلق آویز شدند. آخوند حمیدی، خلخالی استان، که این خبر را اعلام می‏کرد ادعا کرد که متهمان در دادگاهی علنی با حضور وکلای مدافعشان محاکمه شدند و حکم اعدام پس از تایید مراجع عالی قضایی به اجرا درآمد. دادگاه‏های علنی در استان سیستان و بلوچستان در زیر زمین‏های مخفی‏ای برگزار می‏شود که غیر از افرادی دست‏چین شده کسی اجازه شرکت در آن را ندارد. وکلای مدافع زیادی اخیراً از حوزه علمیه قم برای ماه محرم به استان اعزام شده بودند که تعدادی ماندگار استان شدند، بلوچستان است و خاک‏اش دامنگیر و مشاغل‏اش چشمگیر. فقط یک مشکل باقی می‏ماند که چهارتا چهارتا و یازده تا یازده تا جمع گردد وانگهی معلوم نیست کجا بمب گردد.

کمی شرم‏آور است که وقتی بمبی منفجر می‏شود انبوه ایمیل‏ها و تلفن‏ها برای مصاحبه، زندگی عادی ما را مختل می‏کند اما خبر اینهمه اعدام زودتر از خون این عزیزان می‏خشکد.


ترجمه به بلوچی


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!