Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

حکم خانم ستوده

January - 10 - 2011


از همان روزی که خانم ستوده وکیل شد امنیت ملی زهره‏ترک شد. هر چقدر که خانم ستوده وکالت افراد بیشتری را به عهده می‏گرفت امنیت ملی رنجورتر می‏شد. این اواخر اصلاً امنیت ملی دل و دماغ نداشت عمامه خودش را درست حسابی ببندد. اما خانم ستوده ول کن نبود و مرتب بر علیه امنیت ملی اقدام می‏کرد از جمله او برای اقدام علیه امنیت ملی وکالت:

شیرین عبادی، عیسی سحرخیز، کیوان صمیمی، محمد صدیق کبودوند، عاطفه نبوی، خدیجه مقدم، احمد نجاتی کارگر را به عهده گرفت. تا این هنگام باز امنیت ملی مقاومت می‏کرد و با خوردن ساندیس و خواندن ولاحول به حکومت خود ادامه می‏داد اما خانم ستوده با پذیرفتن پرونده آرش رحمانی پور، که از اعضای انجمن پادشاهی ایران بود واعدام شد زد در گوش امنیت ملی!! ولی امنیت ملی به خاطر گل روی آقا و صادق لاریجانی هیچی نگفت. آخرش خانم ستوده رو سری خودش را برداشت و برای نشست‏های خارجی حقوق بشری پیام فرستاد. امنیت ملی کف کرد . غش کرد افتاد وسط حوزه شروع کرد دست و پا زدن. لذا مأموران چاره نداشتند جز اینکه او را دستگیر کنند حالا هم او را به یازده سال زندان و بیست سال محرومیت از وکالت محکوم کرده‏اند تا بیچاره امنیت ملی بتواند عبا و عمامه ای بپوشد دستی به محاسن خود ببرد و بر این مملکت یکه تازی بکند.

ترجمه به بلوچی


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!