Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

معاون اول جناب پرزیدنت معتقد است که دلار و یورو نجس هستند و قصد دارد آنها را از سبد ارزی خارج کند. چه بد شد که دیر متوجه شدند و کل منطقه نجس شد. ولی اشکال ندارد جلوی نجسی را از هر کجا که بگیری به خارج کردن آن می‏رسی بهتر است دوستان مکتبی این ارزهای نجس را دسته دسته و بسته بسته از سبد ارزی به خارج منتقل و یواشکی در آنجا سرمایه گذاری کنند تا نجاست را به کشور آنها منتقل کنند. از قدیم گفته‏اند ارز نجس بیخ ریش صاحبش.

ایشان فرموده‏اند باید کره‏ای‏ها سیلی بخورند. به نظر من بد نیست در زدن سیلی احتیاط کنند چون کره‏ای‏ها اگر سیلی بخور بودند با آن حال زارشان نمی‏توانستند به ما اردنگی بزنند.

جناب رحیمی در این سری از فرمایشاتشان از وزیر آموزش و پرورش و همکارانش درخواست کرده تا به دولت کمک کنند تا قدرتهای بزرگ را به زمین بزند. این، طرحی شدنی است با اینهمه مدرسه که وصلند به مسجد و حوزه اگر همه با هم پشت سر رئیس جمهور صف ببندیم معرکه می‏شود. حمله را پرزیدنت شروع می‏کند. بعد همه باهم خواهیم ریخت سر «قدرت بزرگ» و به زمینش خواهیم زد. فقط معاون اول باید خیلی مواظب باشد چون «قدرت بزرگ» اگر بلند شود به ترتیب، ترتیب دولت را می‏دهد.


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!