Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch


در بلوچستان، انگار نه انگار که نظام در عرض کمتر از چهار روز آدم اعدام می‏کرد. حالا نمایش تشکیل دادگاه و تفهیم اتهام راه انداخته. این چرخش ناگهانی نتیجه‏ی توجه همگانی است. و الا عضو جندالله بودن مهر و مارکی است که احتیاج به تفهیم شدن ندارد. قصد آنها از این دادگاه و تفهیم اتهام، توجیه اعدام‏های فرداست. می‏دانند که حالا به راحتی قبل نمی‏شود جسد آویزان نشان داد و واژه‏ی قاچاقچی و تروریست به کار برد. حالا که شما دیده‏اید در روز روشن چنگ و دندانهای حضرت رهبر نداها و سهراب‏ها را دریده‏اند، حتماً از خود خواهید پرسید:

بلوچستان چه سرزمینی ا ست که بعد سی و دوسال بارش بی وقفه‏ی برکات انقلاب اسلامی هر چه قاچاقچی و تروریست در آن اعدام می‏شود تمام نمی‏شوند.


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!