Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

رییس انجمن پرستاری ایران گفت که برای تقویت روحیه بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور، حضور یك روحانی در هر بیمارستان ضروری است. اصلاً در کشوری که تولید روحانی انبوهی است ممکن است آخرش حضور یک روحانی در هر خانه هم ضروری باشد. اصلاً در همین خارج هم در بیمارستانها کشیش هست، اما در خارج امام و حضرت رهبر نیست. در نتیجه این کشیش‏ها یواش یواش همه کاره بیمارستان نمی‏شوند. به جوراب پرستارها و لبخندشان یا کار دکترها و نسخه‏اشان گیر نمی‏دهند. اصلاً در بیمارستان نیستند که زلف بیرون افتاده بیماری را ببینند یا گیر بدهند به لپه و نخودی که آشپزخانه برای نهار و شام سرو می‏کند. اگر یک روحانی در هر بیمارستان ما بود که اشهدی می‏خواند و بیمار را در لحظه مرگ به اشهد خواندنی تشویق می‏کرد خوب بود ترسم از آن است که دستور بدهند سرم بیماران بهایی را از دستشان بکشند و بیماران سنی را به سی‏سی‏یو راه ندهند و به سایر بیماران دگر اندیش که ولایت فقیه را قبول ندارند خون لازمه را تزریق نکنند. در ادارات دیگر هم همینطور شروع شد. روحانیون به عنوان مردان خدا آمدند. حالا مگر خدا را هم بنده هستند؟


6 Responses to “یک روحانی در هر بیمارستان”

  1. Abdol-Qader Balouch says:

    پویای عزیز منم از دیدن تو و دوستانت خوشحال شدم. جلسه یک طرف دیدن دوستان وبلاگی شهر یک طرف.

  2. Me&Vancouver says:

    آقای بلوچ گرامی،
    دیدن شما بسی مایه خوشی بود. این قضیه روحانی در بیمارستان دیگه آخرشه ! مخصوصا با این خبری که در تویسرکان افتاده!وبلاگ امیرفرشاد ابراهیمی رو دیدین؟
    با احترام
    پویا

  3. Abdol-Qader Balouch says:

    ناشناس گرامی، هر وقت داستان قابل به عرضی باشد حتمن آنرا خواهم نوشت. داستانهای زیادی اتفاق می‏افتد اماداستانهای کودکان حاکم بر مملکت برایم الویت دارند.

  4. Anonymous says:

    دیگه از داستان های مهد کودک خبری نیست به این زودی از بچه ها خسته شدید

  5. شورو ریگی says:

    وبلاگ وزین میرجاباد با کادری فعال و دلسوز و متبحر و سرمچار و …. (باور نَکَنِه؟ شَ مالِکُک سُوچ کَن) فعالیت خود را آغاز می کند
    این وبلاگ افتخار دارد از تمامی دوستان و دشمنان ، مردان و نامردان دعوت به تبادل لینک کند
    زنده باد میرجاباد
    http://mirjabad.blogsky.com

  6. باشگاه بحث شیرین says:

    بحث شیرین نو
    و چه و چه

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!