Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

روایات ضد زلزله

April - 24 - 2010

اوضاع در مملکت به خصوص در تهران، بحرانی است. بزرگان دین که دست بر قضا بزرگان مملکت هم هستند، علاوه بر ما، به شدت برای دانشمندان و علم و زمین و زلزله و گسل‏ها هم عصبانی هستند و اصرار دارند که لرزش زمین به لباسهای سکسی و سینه باز مربوط است.

جالب اینجاست که در کشورهایی که رقص معروف عربی با آن لرزشهای استغفر‏الهی، هر دم، پردم، برقرار است؛ زمین آرامش و قرار بیشتری دارد. یا از زمان بابا آدم تا حالا نلرزیده یا اگر هم لرزیده ریشترش حتی ریشی را تکان نداده.

در دنباله‏ی همین بحثها این هفته خاتمی، امام جمعه موقت تهران، بدون اشاره به اعدام‏های ماه گذشته گفت:

«ما آیه‌ای با عنوان آیه‌ی “ضد زلزله” داریم که سندش هم سند خوبی است». امام جمعه تهران که به خاطراهمیت قضیه چشمهایش، از هفته‏های پیش بیشتر از حدقه بیرون زده بود؛ بدون آنکه مثل صدیقی به بد حجابی اشاره کند، به روایاتی اشاره کرد که در تفسیر نورالثقلین آمده.

احتمال می‏رود که اگر سایر آیات عظام حکومتی، دست از لخ لخ کردن، که عادت سنتی آنهاست، بردارند و به موقع در این باب اظهار عقیده کنند ما با انبوه روایت ضد زلزله، مواجه شده و علاوه بر خودکفایی قادر بشویم که به جای انقلاب که گندش در آمده و در حال بالا کشیدن خشتک خویش است، روایات ضد زلزله به اقصی نقاط جهان صادر کنیم.

خود اینجانب با کمی تفحص و غور، یکی دو روایت پیدا کردم که اگر آنها را قبل از زلزله‏ی هایتی می‏دیدم چه بسا جلوی زلزله آنجا را که بیش از دویست هزار زن و مرد و کودک و پیر و جوان با حجاب و بی حجاب را کشت می‏گرفتم.

در یکی از این روایات روایت است از رقاص‏ابن پر قر که گفت:

روزی در نخلستان برای جمعی «قرش» می‏دادم. پس چون به لرزاندن رسیدم. یکی از تماشاچیان که همیشه درهم کم دادی و زر زیاد زدی گفت: کافر! چنان که تو می‏لرزانی قیامت به پا خواهد شد!.

در همان کتاب در صفحه‏ای که شماره‏اش را شیطان جویده بود از پسر نوح که در طوفان نوح غرق شد آمده بود:

الذین بازهم الدکمات الپیراهن والیقه و الظاهرون الچاک المعروف الانارین؛ هوالذی زلزلة فی القلوب الرجال. افحسبتم الشومبول الآقایون لایتحرکون؟ لا ریب فیه که اذا یتحرک شومبولهم والزلزلةَُ روی شاخهم.


4 Responses to “روایات ضد زلزله”

  1. Anonymous says:

    با درود به هموطنانم!
    فکرنميکردم روزی از روحانيونی که با جمهوری اسلامی همکاری کردند دفاع کنم. ولی از ساليان قبل مطمئن بودم وقتی اين روحانيون به مردم بپيوندند آن زمان است که رژيم عوض خواهد شد. داستان افريقای جنوبی و آخرين رئيس جمهور سفيد پوست را بياد آريد.تغيير از درون خود رژيم بايد آغاز ميشد. در تظاهرات برای آيت الله منتظری ديديم زنان چادری و روحانيون دگری شرکت داشتن اين افراد بتوسط اينترنت آگاه نشدن همين روحانيون اين نقش را بازی کردند. سالهاست بخود ميگويم که کسی از درون بايد برخيزد. حال آقای کروبی بود که در مورد کهريزک حرف زد؛ ايشان گفت و در تمام دنيا اين منعکس شد. خيليها به مخالفين پيوستند. و تنفر مردم از اين رژيم بيشتر شد. همين آقای کروبی بود که مجتبی خامنه ای را از پشت پرده بيرون کشيد، چهار سال پيش احمدينژاد را همين م. خامنه ای سرکار گذاشت. ميگفت حجاب زنان کافی نيست همين آقا مجتبی است که در مورد سخت شدن حجاب حرف ميزند. گويا خامنه ای خود از افسردگی رنج ميبرد و اين عاقبت تمام پاسداران نيک سرشت خواهد شد و خامنهای 33 مايارد دلار ثروتش است. ولی حالا در چنگال وجدانش افتاده و در خلوت خود صدای آنکه را که شکنجه کرده گوش ميدهد.در حال حاضرسپاه و آقا مجتبی خامنه ای همه کاره اند. حال ما در مورد اين خبرخانم کروبی چه بايد بکنيم؟ بايد همينطور که مينويسيد اعتراض کنيد. من از کسی که جرأت کرد و در مورد کهريزک حرف زد و مانع تجاوز به زندانيان دگر شد متشکرم. ما ميتوانيم مانع يک اعدام در ملع عام شويم. همه با هم در يک زمان اين رژيم فرو ميريزد فقط به جوانی که هنوز در سر شور انقلاب اسلامی دارند ميگويم که خامنه ای عمر ح. نوح را ندارد و شما جوانان شانس خود را برای زندگی راحت از دست ندهيد در ايام پيری اين جنايات از جلوی چشمتان نخواهد رفت. آلوده کردن دستانتان به خون يعنی منحدم شدن زندگيتان. من حمايت خود را به اين طريق از خانم و آقای کروبی ميکنم و ميگويم شما دين خود را ادا کرديت. پروردگار ما را از شر اهريمنان محفوظ نگاه بدارد.

  2. Anonymous says:

    سلام عبدالقادر جان
    اینا هدفشان از این کار این است که ایام 14و15و22 خرداد نزدیک است این مکر را براه انداخته اندمگر می شود ککه بزور زلزله از زمین بیرون کشید

  3. دودا بلوچ says:

    هر وقت یک عرب میبینم از شرمندگی سرم را پایین می‌‌اندازم، انگار هزار و چند صد سال پیش من هم آنجا بودم و با چشمان خود دیدم که چگونه اجداد ما رأ به غلامی و کنیزی بردند، بی‌ انصاف‌ها مثل اینکه در عوض غارت ما آیات قلابی تحویل دادند و آن آیات اریجینال ضد زلزله رأ برای خود نگاه داشتند.

  4. Anonymous says:

    قادر جان به خدا یک لحظه هول کردم وقتی صفحه​​ات لود شد. این هیولای پشمالو عجب حکایت​​هایی دارد.

    خوبی عزیز من؟

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!