Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

آقا می‏دانست

March - 17 - 2010

وقتی از حضرت رهبر راجع به مراسم چهارشنبه سوری سئوال شده بود با اینکه این روزها خیلی خون بر شمشیری حرف می‏زند؛ به لیزی ماهی جواب داده بود تا هم فتوا حساب بشود و هم کشک. خوب برای من و شما که حضرت رهبر نیستم دادن چنین جوابهایی آسان نیست اما برای ایشان اگر آسان نبود، با بودن مرحوم منتظری، جامع‏الشرایط نمی‏شد. حالا که مردم ایران فرمایش ایشان را از این گوش شنیدند و از آن گوش در کردند و در چهارشنبه سوری آتش روشن کردند و ترقه در کردند متوجه می‏شویم که آقا می دانست که نوروز و دار و دسته‏اش نه تره برای عبا خورد می‏کنند و نه برای عمامه‏؛ برای همین ایشان هم در پاسخ به طرفی که راجع به چهار شنبه سوری پرسیده بود، یکی به نعل زده بودند و چند تایی به میخ. صد البته امروز رژیم سقوط نکرد، بنا هم نبود در چهارشنبه سوری سقوط بکند اما بعد سی سال اذان و الحمد و قل هوالله کارش به جایی رسیده که در هر مناسبتی با هزاران نیروی انتظامی باید بچسبد به خشتکش که ملت آنرا نکشد پایین و به عمامه‏اش که مردم آنرا نبرند. ها ها ها ها ها ها. نمی‏دانم کدام یک از بزرگان فرموده: القهقهه واجب فی الریش رهبری که هو الذی صادر فتوا و لا احداً الخوردون تره فی فتواههم. ها ها ها ها


11 Responses to “آقا می‏دانست”

  1. مانی خان says:

    نوروز پیروز

  2. دفترها says:

    سلام بلوچ عزیزم٬

    سال نو مبارک! به امید آزادی همه ملت های دربند و برقراری صلح جهانی.

    عیدت مبارک!
    دفترها

  3. حسین . امیریه says:

    بلوچ عزیز نوروزت فرخنده و خجسته باد .

  4. خُسن آقا says:

    آقا بلوچ سال خوشی برای شما، خانواده، نزدیکان و عزیزانتان آرزو دارم. به امید اینکه بزودی هم شما به دیار پاک بلوچستان شرفیاب شوید و هم حقیر بر خاک شیراز بوسه زنم.

  5. شهربانو says:

    بلوچ گرامی سال نو بر شما مبارک

  6. Habib says:

    با درود فراوان، فرا رسیدن سال نو و جشن نوروز را به شما گرامی شادباش می گویم. در این سال و سالهایی که خواهند آمد برایتان آرزوی تندرستی و شادی و موفقیت دارم
    حبيب
    اطلاعات.نت

  7. Anonymous says:

    دوستان با سلام!
    راستش روزی ايرانيان بايد به اين نتيجه برسند که نگه داشتن اين جنايات بيشتر به ضر خويش است. يکی از نظر روانی و دگری برای رسوا کردن اين رژيم. کسی نيست يا مرکزی نيست تا اين جنايلت ثبت شود. من به عنوان يک زن ميترسيدم فعاليت سياسی داشته باشم چون اگر ميگرفتنم حتمأ مورد تجاوز قرار ميگرفتم. اين در ذهن زنان و دختران ايران بود و اين همان علت ماندنشان بود زنان کمتر شرکت ميکردن تا تجاوز نشوند.
    اين بود که هزاران شير نر حلقه آويز شدند. آنکه برای شما اين موردهای تجاوز را بيان ميکند باور کنيد. مشکل اين نا مردان چيست؟ رابطۀ جنسی و رفتار جنسی اين حيوانات جامعه ای را در خطر مياندازد. صيغه؛ ازدواج با کودکان ومهم تر از اينها منتظر احترام بودنشان است برای اينکه مذهبيند و روحانيند بايد. پنداری که فلوسشان در حا ايرکسيون است و بجای مغزشان کار ميکند. حال اهميت دخالت غرب را در افغانستان و پاکستان ميبينم اينها برای زنان ، کودکان ، ميشان، مرغان خطر دارند. از پائين تنه اشان فرمان ميگيرند. ننگ بر ما که اين کودکان را زير دستشان گذاشتيم. نگ بر ما که نجنبيديم به طريق جدی نگ بر ما که هنوز روزه ميگيريم و صدقه ميديم. ننگ برما که اينها همطن ما هستند. دوستان افشا کنيد نگفتن به نفع لياست و نه ما ! دثر صباحی نخواهد رسيد که جوابگوی تجاوزات و اعدامشان خواهند بود لعنت خدا بر خمينی و طرفدارانش. عيد خوبی داشته باشيد سا آينده همه با هم هستيم.

  8. mazakovich says:

    چند سال پیش یکی‌ از بانک‌های زاهدان را زدند، یک هفته بعد ۸ نفر از فامیل‌هایم رأ به جرم سرقت بانک گرفتن، چون بیگناه بودن همه بعد از یک ماه آزاد شدند،(بگذریم از اینکه همشون شکنجه شده بودن، یکیشون آلت تناسیلیش از کار افتاد! یکیشون نصف صورتش تا مدتها بیحس بود،و …) یکیشون چییزی توی زندان دیده بود و برای من تعریف کرد که باعث شد چند شب خوابم نبره، میگفت توی زندان چند پسر بچه نه‌ تا دوازده ساله بودن که مدت شش ماه اونجا بودن، از سندی‌های پاکستان بودن که برای گدایی به ایران آمده بودن، ولی‌ گیر افتاده بودن ، و آنجا به عنوان برده و برای ارضا نیاز‌های جنسی‌ سرباز‌ها و زندانی ها نگه داشته شده بودن… میخواستم از آقا تقاضا کنم که چند تا از سرباز‌های بدنام امام زمان رأ آنجا بفرستن تا یک نظارتی هم آنجا داشته باشن. با تشکر پیشاپیش از آقا، از طرف زندانیان زندان هفتاد میلیونی ایران، بند زاهدان.

  9. Anonymous says:

    من در سفرهايم به ايران از اينور و آور ميشنيدم که احمد خمينی را کشتن. در آن زمان ولايت فقيه خدا بود و حتی شک کردن به خداوند گناهی کبيره کسی نميتوانست به خامنه ای شک کند. بعد داستان آيت الله بروجردی را در فيلم کوتاهی ديدم و قبل از اينکه دستگيرش کنند ميگفت که شما پاسداران مردم را چر اينقدراذيت ميکنيد؟ و صداقت و راستی آيت الله بروجردی فراموش شدنی نيست. ؛نجا بود که فهميدم خودی و ناخودی ندارد و آنکه حرف بزند خفه خواهد شد. در کتابرحسين بروجردی آتش زدن سينما رکس را به فرمان خامنه ای مانند داستان آقای امامی تعريف ميکند. من به عنوان دانشجو در کشوری بيگانه با ای جنايتکاران روبرو شدهام زمانيرکه 21 سال بيشتر نداشتم و دختری تنها بودم شب به در عقب خانۀ من آمدم با يک مرغ پخته برای سگ خانه و چون سگ پارس ميکرد پای سگ را با سنگ داغون کردند که مرد و دوباره به در حمله کردند و من هر چه جيغ ميزدم پنداری صدا از گلويم بيرون نميامد. و بعد فرار کردند طبق قانون اسلام اين جوانان انجمن اسلامی يکی يک زن هم در آن کشورها صيغه کرده بودند. در آن شهر که يکی از دور افتاده ترين نقاطدنياست اگر برويد کودکان دو رگۀ ايرانی را خواهيد ديد. با تشکر از آقا با کودکان صيغه اي. مردم دگر آگاه هستند اينه با خفقان ميخواهند چهرۀئ روحانی به ضحاک خامنه ای دهند. به آنهائی که تجاوز شده بايد گفت بيان کنيد چون شهادت اون سه چهار نفر دنيا را لرزاند. بايد و حالا بايد گفت. شاد باشيد.

  10. Anonymous says:

    Dooste asis in gomlehe akhar ra be farsi tergome mikardid ke mane armani ham befahmam
    Mowafag,pirous o salamat bashid

  11. Anonymous says:

    Man in mazhabe khoonriz v khoon asham ra avaz khaham kard. Anvaght hagh man barabar ba baradaram khahad shod. Rish agha ham borese toilet mikonam.

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!