Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

مصاحبه‏ای را به خانم زهرا رهنورد نسبت می‏دهند که اگر درست باشد در صورت شکست احمدی‏نژاد و پیروزی جناب موسوی طنزنویسان کشور نه تنها دچار کمبود سوژه نخواهند شد بلکه به خودکفایی هم خواهند رسید. کل مصاحبه را می‏توانید اینجا بخوانید. این هم نمونه‏ای از «جنس» که مشتری بشوید:
– تجلي حضرت فاطمه زهرا(س) در زندگي من درخشيد نام خود را زهرا و نام خانوادگي خود را به رهنورد و آن هم به خاطر راهي كه در پيش گرفته بودم، تغيير دادم.
– این پرونده‌سازی صورت می‌گیرد تا دیگر زن ایرانی به دنبال تحصیل و پویایی و تنها پرفسور زن در عرصه هنر و در کشور خود نباشد.
– احتمالا در درجه اول قصد رییس جمهور این بود که رقیب خود را با این شیوه از میدان به در کند و شوهر ترک زبان و با تعصب وی را عصبانی کند.

در ادامه این نشست مطبوعاتی خبرنگار یکی از رسانه‌های خارجی از رهنورد در خصوص نقش وی به عنوان بانوی اول کشور پس از پیروزی موسوی در انتخابات همانند میشل اوباما همسر باراک اوباما در آمریکا سوال کرد که وی به زبان انگلیسی پاسخ داد: من میشل اوباما نیستم بلکه زهرا نورد و پیرو حضرت زهرا هستم.

مناجات: بار خدایا یکی از این حضرات تجلی‏اش در من هم بدرخشد که من هم بتوانم به خاطر راهی که در پیش گرفتم… نه خدا جان با همین اسم یک کاری می‏کنم.


One Response to “پرفسور فرست لیدی”

  1. آینده ما says:

    خدا از دهنت بشنوه بلوچ جان. ما که با رفتن محمود نگران آینده طنز ایران بودیم!

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!