Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

برای بزرگداشت

June - 17 - 2009

طرح ساده را در دو اندازه درست کرده‏ام. چنانچه برای وبلاگتان طرحی درست نکرده‏اید می‏توانید از آنها برای بزرگداشت یاد آنانی که «تقلب» خونشان را ریخت استفاده کنید.
پی نوشت:
این تصویرها، پی ان جی فایل، فایر ورک هستن. به این دلیل گذاشتم که هر کس بتونه هر نوع تغییری در نوشته یا رنگ یا خود تصویر بده و اون رو به باور و سلیقه خودش نزدیک کنه.


5 Responses to “برای بزرگداشت”

  1. Anonymous says:

    من به نظرم همون یاد عزیزان و با این نمادها هم جمع و جوره و مهم گویا.
    مرسی

  2. دختر همسایه says:

    ممنون بلوچ عزیز دیگه از این بهتر نمیشه !

  3. دختر همسایه says:

    بلوچ گرامی میشه متن لوگو رو عوض کنید شهدای تقلب یه خورده ناموزونه …این پیشنهاد یکی از کامنت گذاران من بود راچع به این لوگو! شاید بتونید استفاده کنید:
    (لطفا بنویسید شهدای راه آزادی نه تقلب. یعنی شهدای تقلب معنی خوبی نمی ده. یا حداقل شهدای مبارزه با تقلب. ممنون)

  4. Anonymous says:

    البته تقلب یک مستمسک بود برای برپایی مردم .این بغض و فشار سی ساله منتظر سر ریز شدن بود و این تقلب بهانه ای شد برای این اقدام .طرح شما هم طرح خوب و البته تاثیر گذاریه به شرطی که کلمه تقلب و با یک کلمه دیگه عوض کنید (البته این نظر منه) .این حرکت مردم حرکت بزرگیه که ابعادش گسترده تر از این تقلب احمقانه است.
    مرسی
    سلام

  5. Anonymous says:

    واقعا آدم حیران می ماند چرا در برگه های رای کدهای {44 ، 55 ، 66 ، 77 } را برای {احمدی نژاد، رضایی، کروبی، موسوی} انتخاب کردند؟ مگر مجموعه اعداد {1، 2، 3، 4} چه اشکالی داشت که کد به حساب بیایند؟

    و اگر می خواستند کد دو رقمی داشته باشند، چه کرمی توی کون این بچه مزلف ها بود که مجموعه اعداد {14،13،12،11} را یا مجموعه اعداد {11 ،22، 33 ، 44} را در نظر نگرفتند که با شماره ردیف اسم نامزدها همخوانی داشته باشد. یعنی {1-احمدی نژاد، 2-رضائی، 3-کروبی، 4-موسوی}

    ببینید این همه بلوا و آشوب در کشور، این خون بیگناهانی که بر زمین ریخته شد… باید مسئولین انتخابات به سبب قصور در انجام وظایف خود که منجر به جنایت شده است محاکمه و مجازات شوند!

    پ.ن. نوشته ملاحسنی در این باره را بخوانید:

    http://mollah.blogspot.com/2009/06/blog-post_17.html#links

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!