Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

عجب مهندسی

April - 25 - 2009

جناب مهندس در مقابل سئوال یک دانشجو در مورد هولوکاست چنین فرموده‏اند: نه اسرائیل ملتی دارد که دوست ملت ما باشد نه هولوکاست مسئله ماست.
راست می‏گوید ملت اسرائیل را دیده‏اید با آن دوتا شاخی که وسط سرش دارد! این هم شد ملت. صبحانه و نهار و شام می‏خورد و درد و رنج و بدبختی دارد. مردهایش زن می‏گیرند زنهایش شوهر می‏کنند. تشکیل خانواده می‏دهند بچه دارند. تلاش می‏کنند. در مرگ عزیزان خود اندوهگین می‏شوند. در تلاشند که لقمه نانی به دست بیاورند. هیچ چیزشان مثل یک ملت نیست. این ملت چه دارد که دوست ملت شریف ما بشود؟ هولوکاست هم که اگر مسئله ما بود ما هر سال سمینار هولوکاست راه می‏انداختیم؟ اصلاً مسئله ما نیست برای همین ما داریم به جهان می‏گوییم که دروغ است.
حیف از این مهندس که نظام بیست سال او را در آب نمک خوابانده بود. با اینکه ماهی دودیست اما ماشاء‏الله مثل ماهی تازه از زیر هر سئوالی لیز می‏خورد و مهندس باقی می‏ماند.


2 Responses to “عجب مهندسی”

  1. Anonymous says:

    trorist to dige gohe ziyadi nakhor. kesafast ashghal

  2. زری says:

    برای رقص کروبی ! بلوچ جان میتوانی این را به یک غزل تبدیل کنی
    /یکدست زلف رهبر و یک دست جام می
    /رقصی چنین کناره صندوقم آرزوست

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!