Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

با فتواي مراجع ديني براي اولين بار در كشور، شست وشوي و تغسيل اموات در اصفهان به صورت مكانيزه انجام خواهد شد. ماشین مرده شور برقی را احتمالن صنعت‏گران مکتبی خودمان تولید کرده‏اند. کفار اگر هم ماشینی اختراع کرده باشند به درد نیازهای مرده‏ی مسلمان نخواهد خورد. احتمالن این مرده شور برقی به این نحو کار می‏کند که مرحوم را از محلی که فلش نشان می‏دهد هول می‏دهند داخل بدون بسم‏الله گفتن. چون دستگاه خودش بسم‏الله را خواهد گفت. بعد با زدن دکمه زنانه یا مردانه نوع شستن را انتخاب کرده خودمان غمگین عقب رفته منتظر می‏مانیم. کیسه و لیف برقی کارش را می‏کند و واجبات و مستحبات غسل میت، اتوماتیک صورت می‏گیرد. وقتی قسمت غسل پایان گرفت دستگاه یک صلوات می‏فرستد اما بلافاصله قسمت کفن کردن آغاز می‏شود. در این قسمت شما باید رنگ کفن را با فشار دکمه برای ماشین تعیین کنید. ده دقیقه‏ای بعد در قسمت انتهای ماشین روی یک ریل برقی مرده بیرون می‏آید. در این قسمت هر کس اوراد مخصوص خود را خودش باید بخواند. این دستگاه اولیه هست، در مدل‏های تمام اتومات که در حال طراحی است احتیاج به هیچ کاری نیست شما حتی می‏توانید یک فرد زنده را وارد دستگاه کرده غسل شده و کفن پیچ او را مرده دریافت کنید. صنعتی شدن ما از قبرستان هم که شروع بشود عالی است.‏


3 Responses to “آغاز صنعتی شدن کشور”

  1. خُسن آقا says:

    آقا بلوچ حداقل آقایون اگر جایی رو نتونستن آباد کنند قبرستون ها رو خوب آباد کردن. مگه نشنیدی که همین روزهاست که بهشت زهرای تهران دیگه جای خالی نداره!؟ تازه این از قبرستون های شناخته شدن وای به حال قبرهای دست جمعی و ناشناس.
    من همیشه گفتم هیتلر بدبخت باید می آمد از آخوندها یاد می گرفت چه گونه آدم کشی بکنه.

  2. mardi... says:

    سه سال پیش در همین باغ رضوان و بر دیوار همین مرده‌شوی‌خانه‌ای که قراره برقی هم بشه پارجه‌نوشته‌ای بود به این مضمون؛ جهت رفاه حال شهروندان عزبز طرح احداث قبور دو طبقه به زودی در باغ رضوان اجرا خواهد شد.
    ظاهرا مدیر باغ رضوان یک تنه پای پیشرفت ایران ایستاده. دمش گرم

  3. یوز باشی says:

    آقا جون
    ناراحتی که تو این مملکت یه صنعت راه بی افته وعده ای فقیر و بیچاره مثل نماینده های مجلس نون بخورن!

    راستی که اصفهون شدهس خار چشم دشمانش ! !

    بگذریم

    بذار یه شعری هم واست بوگم که یه وقتی فکر نکنی که ما فقط صنعتی هستیم ا ! ما در شعر و شاعری و خیلی چیزای دیگه هم در رده اول جهانیم ! !

    آب اصفهان شوره س !

    چشم دشمناش کوره س !

    آخوند نیمیخواهیم !

    پدرسگ مگه زورس !

    خوب بید !!!!!!!!!!!!

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!