Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

رئيس كانون مداحان و شاعران مذهبي سيستان و بلوچستان فرمودند:
آسيب‌شناسي، آسيب‌زدايي، ساماندهي و سازماندهي مداحان، دادن خط فكري و تغذيه كاري و حمايت‌هاي مادي تا حد توان از محور‌هاي فعاليت اين كانون است.
کالبد شکافی:
الف_ آسیب شناسی: مداحان عزیز یک آسیب که شما باید بشناسید این است که با کمال تأسف اکثر ساکنین این استان سنی هستند و اصلاً مداحی ندارند و آنرا بدعت و کفر و شرک می‏دانند.
ب- آسیب زدایی: شما مداحان عزیز اصلاً نباید از رو بروید. برای آسیب زدایی تا ته صدایتان را بدهید بیرون هی یا حسین یا حسین راه بندازید. باکتان هم نباشد که در کدام استانید. فقط یادتان باشد که در نظام جمهوری اسلامی هستید. کسی حرف زد ما اول مهر وهابی را می‏زنیم وسط چشماش، اگر چشم و آبرویی داشت لابد پیشانی بلندی هم دارد، مهر گروه جندا‏لله را می‏زنیم وسط پیشانیش که سازمان ملل هم جرأت نکند از او دفاع کند.
پ- ساماندهی و سازماندهی مداحان: اونش با ما چنان القاب و اسمهایی بدهیم به شما که دکتر کردان هم بعد استعفا بیاید در همین استان مداح بشود.
ت- دادن خط فکری و تغذیه کاری: سریست. در جلسات خصوصی خدمتتان عرض خواهد شد.
ج- حمایت‏های مادی تا حد توان: قابل شمارو نداره. ببینیم این قیمت نفت چی میشه، شاید هم بیشترش کردیم.
دست علی را چه می‏کنید؟ دست نظام به همراهتان.


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!