Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

پند

October - 16 - 2008

فراری‌ای فرزندان خود را پند همی‌داد که: «جانان پدر پول بسازید که مدرک و تحصیل و هنر را اعتباری نیست و جان و نان در خطر باشد. یا به جرم امنیت ملی به زندان روید یا چاپلوسان آهسته آهسته زیر پایتان خالی کنند، اما پول چشمه‌ی حرکت است و سبب برکت. اگر هنرمند از دولت بیفتد دهانش سرویس شود که هنر در نفس خود بی قیمت است. هنرمند بی پول هر کجا که رود زجر ببیند و به فقر نشیند و بی هنر پولدار رشوه دهد و راحتی بیند.


One Response to “پند”

  1. تنهای غریب . . . says:

    سلام به تو برادر

    من یک بختیاری ایرانی ام

    من به هم میهنی با تو ای برادر بلوچ افتخار میکنم ، اما این نامرد ها کاری با ما کردن که من از درد همسایه خودمم بی خبر شدم، برادر ما باید با هم متحد بشیم، تنها راهمونه، در پایان میخوام به اون آقایی که میگه من زیاد خبر ندارم اما به آقای ریگی بد میگه بگم تو که خبر نداری چرا به خودت اجازه میدی بد بگی ؟؟
    همین چیزاست که ما رو از هم دور میکنه. ای کاش من نصفم بلوچ بود

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!