Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

مسئول كانون قرآن اداره تبليغات اسلامي ايرانشهر گفت: سيستان و بلوچستان از كمبود امكانات آموزشي قرآن رنج مي‌برد.
تازه من می‏دانم که چرا من یا هیچ بلوچی را در سیستان و بلوچستان «مسئول» کانونی نمی‏گذارند. منِ احمق تا همین الآن فکر می‏کردم سیستان و بلوچستان از عواقب طوفان گونو بیشتر از حفظ قرآن رنج می‏برد! نا امید نشوید، در این استان یک عده از من هم پرت‏تر هستند. آنها فکر می‏کنند این استان به خاطر تبعیض‏های مذهبی و تعصباتِ کور و گماردن افراد غیر بومی رنج می‏برد! البته این هم چیزی نیست! یک عده شوت حتی فکر می‏کنند چون نظام مدارس دینی اهل تسنن را با خاک یکسان و رهبران مذهبی آنها را دستگیر و اعدام می‏کند و به جای عطوفت رعب را در پیش گرفته سیستان و بلوچستان رنج می‏برد.
حالا که مشخص شد استان ما از چه رنج می‏برد امیدوارم نظام هر چه زودتر حافظان قرآنی را که دستگیر کرده‏ آزاد و امکانات آموزشی قرآن را در استان ما فراهم آورد.


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!