Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

عمه جان مثل وبلاگ من دیر به روز می‌شود. تازه خبر شده سلمان «سِر» شده. انگار نه انگار که مرا دو پول سیاه قبول ندارد، می‌پرسد چه سرّی است که ملکه این یارو را «سِر» کرده. می‌گویم راز و رمزی در کار نیست. آن یارو! نویسنده‌ای بود گمنام در کوچه‌ای بی‌نام. حضرت امام با فتوایش کردش سلمان رشدی. خودش توی سوراخ هیبتش رفت به رودخانه. ملکه مال عهد دقیانوس هست اما نان را به نرخ روز و لقب را به افکار عمومی می‌بخشد. شما به دل نگیرید


4 Responses to “شما به دل نگیرید”

  1. رهكذر says:

    سلام بلوج عزيز
    بعد از بيست و هفت سال شعار اسلامي دادن ,حالا كارنامه حضرات و كرسي نشينان و واليان ديار اسلام بر همكان مبرهن مي شود.سلمان رشدي را كه افريد؟ماجراي كاريكاتورهاي دانماركي را كه خلق كرد؟سؤال اينست كه جرا در زمان حضرت طاغوت اين نوع نكاهها به اسلام وجود نداشت؟جرا در انزمان به اسلام و بانيانش اينكونه توهين نمي شد؟

  2. Me&Vancouver says:

    سلام ! مرسی از توضیحات ! البته من مطمئتم یه جاهایی اینو خوندم که اشتباهی نوشتن نوبل ادبی برده ! الان ویکیپدیا رو دیدم و حق با شما بود:) بازم ممنون…مثلا این لینک اشتباه نوشته :http://www.hayat.ir/?lang=fa&page=showbody_news&row_id=25682

  3. Anonymous says:

    خیر ایشان نوبل نبرده.وی که فرزند يک بازرگان موفق هندی است در سال 1947 در خانواده ای مسلمان در شهر بمبئی (مومبئی) به دنيا آمد.
    وی که در دانشگاه کمبريج انگلستان تحصيل کرده است، نخستين رمان خود، “گريموس”، را در سال 1975 چاپ کرد که عمدتا مورد بی توجهی خريداران کتاب و محافل ادبی قرار گرفت.
    اما دومين تلاش او در داستان نويسی – بچه های نيمه شب – او را يکشبه به شهرت ادبی رساند.

    اين کتاب جايزه بوکر سال 1981 را برد و در سال 1993 پس از آنکه بهترين رمان در ميان برندگان بوکر در 25 سال نخست اعطای جايزه شناخته شد “بوکر بوکرها” را برد.

  4. Pouya says:

    سلام 🙂
    امیدوارم خوب باشین 🙂
    ولی تا جایی که من میدونستم این سر سلمان!قبل از اینکه اون کتاب رو بنویسه برای یکی از کارهاش نوبل گرفته بوده. هر چند شاید خیلی پول دار شدنش و معروف شدنش در ایران و غیرو به خاطر اون کتابش بوده ولی خوب به هر حال کرمشو خواسته بریزه دیگه…حالا دلیل نمیشه که عمه جان انقدر ناراحت بشن.لطفا بهشون بگین زیاد جدی نگیرن قند خونشون میره بالا !!

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!