Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

خبر کنار انداختنِ امام جمعه‏ی اهل سنت شهرستان تایباد آنقدر کوچک بود که هیچ خبرگزاریِ بزرگی، آن را ندید. خود تایبادچیست که جامعه اهل سنت‏اش باشد. اصلاً مسئولین نظام در این سی و خورده‏ای سال چه می‏کرده‏اند که تایباد بغل گوش امام رضا هنوز سنی دارد؟ چه فایده ما برای مردم جهان انترنت پر سرعت بگذاریم که بتوانند از اقصا نقاط جهان از طریق وب زیارت امام رضا بکنند ولی بغل گوش مبارک‏اش حنفی‏ها مسجد داشته باشند. جالب اینجاست که تایبادیها شلوغ کرده‏اند! و امام جمعه منتخب نظام را کتک زده‏اند! و دوربین‏های نظام مقدس را از داخل مسجد در آورده و شکسته‏اند! نظام مقدس اگر لازم باشد در اتاق خواب مسلمین هم دوربین می‏گذارد و نباید اعتراض بشود که خدای ناکرده مصداق محاربه با خدا به میان بیاید. این گونه اعمال مال وهابی‏هاست و سنی‏های تایبادی کاری نکنند که نظام مقبره تاریخی مولانا ابوبکر تایبادی را با خاک یکسان بکند و درخت پسته‏ معروف و کهنسال‏اش را برای مصرف بیت رهبری تبدیل به ذغال بکند.

نظام اگر بخواهد آن روی سگ‏اش بالا بیاید امام جمعه عوض نمی‏کند، مثل مسجد شیخ فیض مشهد، مسجد تایباد را هم با خاک یکسان می‏کند. پس بهتر است با مولانا موحد فاضلی خداحافظی کنید و هر حجة‏الاسلامی را که دادند بپذیرید.

ترجمه به بلوچی


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!