Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

دو کبوتر جاسوس را بر فراز تأسیسات اتمی نطنز دستگیر کرده‏اند. با این‏که احتمال دارد این دو زبان بسته را برای زهره چشم گرفتن از سایر پرنده‏های بی زبان دستگیر کرده باشند ولی امکان هم دارد که از قول آنها اعلام کنند هفت رهبر بازداشتی بهائیان در جریان مأموریت پروازی آنها بوده‏اند. حتی ممکن است از آنها یک فیلم اعترافی تهیه و در تلویزیون پخش کنند. نگران زبان نباشید، مطمئن باشید برای ترجمه‏ی اعترافات بق‏بقویی مترجم هم دارند.

در همین ارتباط:

اطلاعیه جامعه جهانی کبوتران
چون قبلاً جمهوری اسلامی اعلام کرده بود که اگر پرنده‏ای بر فراز تأسیسات اتمیش پر بزند آنها اقدام خواهند کرد ما به کبوتران خود دستور داده بودیم آنجا پر نزنند. بدیهی‏ است این جامعه مسئولیت چاه‏های اطراف و کبوتر بازان را به عهده نخواهد گرفت.
جامعه جهانی کبوتران علیرغم رد ارتباط این دو کبوتر با این جامعه از دولت جمهوری اسلامی درخواست دارد در برخورد با آنها از رفتاری که با زندانیان خود دارد دوری جسته به حقوق حیوانی آنها احترام بگذارد.


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!