Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

سر تا پا چهارسال

September - 13 - 2008

دادگاه تجدید نظر مهاباد، حکم چهارسال زندان برای زینب بایزیدی را تأیید کرد. اتهام او انتخاب نام کردی برای فروشگاه خود و همچنین فعالیت در کمپین یک میلیون امضاء است.

قبل از هر چیز زینب باید روشن کند چرا «بایزیدی» است مگر امام حسین علیه‏السلام چه هیزم تری به ایشان فروخته؟ دویُمن حالا که ایشان بایزیدیست چرا اسم مبارکه‏ی زینب را با این فامیل جمع بسته؟ ثالثاً گیرم که با امامان و چهارده معصوم مسئله دارد با بودن این همه بزرگان دین و صد و بیست و چهارهزار پیغمبر، «زیلان»* هم شد اسم که برای فروشگاه خودش انتخاب کرده؟ وزارت اطلاعات را پخمه فرض می‏کند؟ فکر می‏کند نظام نمی‏داند که ایشان با این اسم به گروه پژاک چراغ می‏دهد؟ اگر بنا باشد در این مملکت اسلامی کردها اسامی کردی و بلوچها اسامی بلوچی و فارسها هوخشتره را به کار ببرند سر دو روز علی اکبر و علی اصغر فاتحه‏اشان خوانده می‏شود. تازه این خانم خیلی خوش پرونده هست که عضو کمپین ضاله‏ی یک میلیون امضاء هم شده؟ اصلاً بقیه حرفا به کنار اگر واقعاً ایشان ریگی به کفش ندارندتوضیح بدهند ببینم چرا کرد هستند؟

_________________________________

زینب در رشته کامپیوتر تحصیل کرده، فروشگاه او فروشگاه محصولات بهداشتی و آرایشی بود. «زیلان» نام یک گیاه است*.


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!