Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

این نیز بگذرد

September - 12 - 2006

ظاهراً کاریکاتور یک خر باعث توقیف روزنامه‌ی شرق شده.

وقتی کاریکاتور یک خر باعث توقیف یک روزنامه بشود باید حساسیت «الاغ» پر نفوذی را برانگیخته باشد. در کشور ما روزنامه‌ها توقیف شدنیند الاغها را به خاطر بسپارید.


9 Responses to “این نیز بگذرد”

  1. Abdol-Qader Balouch says:

    مرسی سیما بالاخره ما همشهری هستیم شما باید هوای منو داشته باشید و تعریف بکنید.
    علی جان احتمال دارد به خریت برخورده باشد. تا جایی که عقل من قد می دهد باید در ارتباط با انتخابات مجلس خبرگان باشد و فتیله پیچ کردن هاشمی رفسنجانی. ولله اعلم بالحرکات اعلما

  2. علی says:

    شما میدونی کدوم الاغی این خرو به خودش گرفته حضرت بلوچ؟!!1

  3. سیما says:

    چقدر ساده و کوتاه جان کلام را گفته اید.

  4. ريتا says:

    خير الکلام ماقل و دل

  5. Abdol-Qader Balouch says:

    خانم میلانی گرامی به عشق و عاشقی برسید که ارادت دوستان سر جای خود باقیست و این سرا فانی. تشویقهای شما و سایر دوستان هر زشتی را زیبا می کند.

  6. milani mahin says:

    شما تازگی ها بسیار زیبا شده اید. کاش ته و تو ای قضیه را درآورید.
    ُسلام عرض می کنم. مدت هاست باز عشق و عاشقی نمی گذارد به دوستان برسیم. دست شما درد نکند. از عکس بوش و خاتمی کلی خندیدم. مگر شماباشید این همه عزت و احترام قائل شوید برای این الاغ بیچاره که فقط ازش کار می کشند بعدش هم می گویند عجب خری بود.

  7. قهوه چی says:

    جالب است. گروهی که با دیدن تصویر الاغ به یاد دسته و گروه خاصی می افتند خود در ته ذهنشان به آن گروه توهین میکنند. در همین حال دیگران را به دلیل ترسیم تصویر الاغ مورد شماتت قرار میدهند! در حالی که ممکن است طراح بیچاره اصلا به چنین تعبیری فکر نکرده باشد.

  8. zita says:

    سلام.فکر ميکنم در ايران يک گروه حمايت از حيوانات به قدرت زيادی رسيده٫و تاب ديدن کاريکاتور حيوانات را ندارند.اول بخاطر کاريکاتور يک سوسک اعتراض کردند و حالا نوبت خر شده!!

  9. AriA Tahm says:

    مساله این است که در این کشور بعد از سالهای سال به طور رسمی کشیدن کاریکاتور مقام ریاست جمهوری آزاد شده است اما کشیدن کاریکاتور الاغ در عوض ممنوع شده . بی دلیل نیست که می گویند هر وقت هر آنچه که به دست ؛آوردی بدان که در ازای آن چیزی را از دست داده ای !!!

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!