Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

آقای قالیباف فرمودند که به محض خبر شدن از سقوط هواپیما خودشان را با موتور سیکلت به محل حادثه رسانده‌‌اند. اصولاً موقع سقوط یک هواپیما شهردار باید اولین نفر باشد که به محل می‌رسد و الا آمار تلفات بالا می‌رود. نامبرده از مردم شاکی بود که برای تماشا جمع شده بودند. گرچه از مردمی که عادتشان داده‌ایم اعدام و سنگسار تماشا کنند نمی‌شود توقع داشت برای تماشای جسدهای سوخته هجوم نیاورند اما دفعه‌ی بعد که یک هواپیما سقوط کرد خواهران و برادران باید راه را برای وسائل نقلیه‌ی دو «چرخ» باز کنند چون ممکن است تیم پزشکی مجبور بشود برای رسیدن به محل از دوچرخه استفاده کند.
جهانگردان می‌گویند در کشورهای دیگر دنیا وسیله‌ای اختراع کرده‌اند که اسمش هلیکوپتر است و گویا از موتور و دوچرخه و الاغ سریعتر حرکت می‌کند و علاوه بر شهردار می‌تواند کلی مأمور را برای ایجاد نظم به محل برساند ولی تا زمانی که ما برای موشکهایمان کلاهک می‌سازیم نباید از این کلاهها سرمان برود و از این خرت و پرت‌های طاغوتی بخریم.
دیشب دور از جان عزرائیل را خواب دیدم داشت محاسبه می‌کرد که اگر تهران زلزله بیاید از کجا شروع کند. گفتم خجالت نمی‌کشی؟ این یک هواپیما بود شهردار ما به بدبختی توانست با موتور از وسط جمعیت عبور کند. زلزله بشود چه می شود. همانطور که جمع و ضرب می‌کرد گفت: بر اساس محاسبات من زلزله که بیاید ازدحامی نمی‌ماند. شهردار شما با الاغ هم می تواند همه جا سر بزند.


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!