Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

سنبه ی پرزور

March - 19 - 2004

هاشمی رفسنجانی گفت: جمهوری اسلامی اکنون با اعتماد قبلی با آژانس اتمی نمی تواند کار کند و باید اعتماد سازی مجدد داشته باشند.

درست است، آن اعتماد قبلی چیز دیگری بود. حاج حسن آقا سی چهل نفر را بر می داشت می کوبید و می رفت پاریس، شامی و عکسی در کاخ الیزه. نهار فردا هرُوکرُی بود با جک استرا در لندن. آلمان هم که سالهاست هم برای غرب کراوات می زند هم برای نظام عبا می پوشد. همین البرادعی کم مانده بود موقع عکس گرفتن عمامه ی حجة الاسلام را بگذارد سر خودش.

بدیِ سران غرب در این است که مطالعات مکتبی ندارند و از تقیه و دروغ مصلحت آمیز سر در نمی آورند، بعد فکر می کنند جمهوری اسلامی توی چشم آنها نگاه کرده ودروغ گفته.

در چنین شرایطی نظام معمولاً مهره های عمامه سفید خود را عقب می کشید، و مهره ی عمامه سیاه را می فرستاد جلو تا با گفتگوی تمدنها، مجدداً اعتماد سازی را کرده و زمینه را آبستنِ دروغ و گریز های بعدی رژیم بکند. اما آمریکا سنبه را چنان پرزور کرده که سفید و سیاه رژیم زرد کرده و علیرغم کُر کُری خواندن های فراوان هفت فروردین برای بازرسان اتمی بدون قید و شرط فرش قرمز پهن می کند. آدم پای لخت وسط ظهر تابستان توی ریگ های کویر راه برود اما اینقدر تحقیر نشود.


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!