Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

تحصن

January - 16 - 2004

یکی باید تحقیقی در مورد تحصن بکند . وکتابی در این مورد بنویسد. در صد سال گذشته ما خیلی کارها کرده ایم که یکی از آن ها همین تحصن است . اگر محقق مزبور کمی به خودش بیشتر زحمت بدهد چه بسا بتواند رابطه ی ژنتیکی را در تحصن پیدا کند .

خیلی از کردنی ها را ما از اجدادمان یاد گرفته ایم .این تحصن کردن هم یکی از آن هاست . نمایندگان محترم ما که تحصن کردند من خوشحال شدم . اما نحوه ی تحصن آقایان که با دوران ناصرالدین شاه مو نمی زند مرا نا امید کرد .

کفش هایشان نا منظم و بهم ریخته اینور و آنور افتاده و خودشان اینجا و آنجا روی قالی ها ولنگ و باز از حال رفته اند . یک عده آفتابه به دست ، یک عده در حال وضو ، گروهی در حال حجامت ، دسته ای در حال استخاره .تنی هم می کنند اقو بقو با نوزادانشان .

ملت منتظر است که این ها حالش را بپرسند .این ها منتظرند که حال خودشان بهتر بشود . تازه از هفته ی آینده می خواهند روزه هم بگیرند!. دلم برای گروهبانی می سوزد که باید توپ سحر و افطار را به چمن مجلس ببرد .

حیف است که خورشت و پلو بریزد روی قالی هایی که دستان کوچک و ظریف دختران و زنان کشورمان آن ها را بافته .

فکر می کنید چه ایرادی دارد که آدم مثل نماینده ی مجلس روی صندلی های قرمز و خوشگل مجلس تحصن بفرماید؟


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!