Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

هیچکدام از دانشمندان حتی گوگل نمی‏داند اولین نفری که کرکری خواند چه کسی بود اما همه می‏دانند که بعضی‏ها خوب کرکری می‏خوانند.

 در اینکه آیا می‏توان کرکری را هارت و پورت نامید نظرات متفاوتی وجود دارد که موضوع بحث ما نیست.

 با سوادها کرکری خواندن را جواب نامساعد دادن تعریف کرده‏اند در صورتیکه ما اگر به کرکری خواندن‏های کرکری خوانان مشهوری چون صدام، قذافی و حضرت رهبر توجه کنیم خواهیم دید که این تعریف جامع نیست.

 به یک مثال توجه فرمایید: حضرت رهبر خطاب به  آمریکا و اسرائیل و فرانسه و انگلیس فرموده: اگر حمله کنید به شما مشت پولادین و سیلی خواهم زد. همانطور که ملاحظه می‏فرمایید این فرمایش پاسخ هیچ سئوالی را نمی‏دهد که بخواهد پاسخ مساعد یا نامساعد باشد. این فقط یک کرکری است.

 بعضی‏ها برای شوخی و سرگرمی کرکری می‏خوانند؛ مثل نرادها. برخی کرکری را از روی ترس می‏خوانند. جالب است بدانید کسی که از روی وحشت کرکری می‏خواند آنرا برای ترساندن می‏خواند. این نوع کرکری را بیشتر دیکتاتورها می‏خوانند. معمولاً آنرا طوری می‏خوانند که قیافه وحشتناک‏اشان وحشتناک‏تر بشود.

 در زمانهای قدیم و هنوز در برخی از دهات دور افتاده کرکریِ وحشت، اثر خودش را می‏گذاشت و می‏گذارد اما در کل باعث خنده آنهم از نوع ریشخند می‏شود. در همین مثال بالا وقتی حضرت رهبر قیافه‏‏ی مبارک عبوس‏اشان را عبوس‏تر می‏فرمایند و از سیلی و مشت پولادین حرف می‏زنند ناخودآگاه آدم پوزخند می‏زند. برای آنکه کرکری خواندن آدابی دارد. وقتی فردی کرکری فیزیکی می‏خواند باید با فیزیک‏اش هم بخواند. با فیزیک نظام‏اش هم بخواند و گرنه بلانسبت حضرت رهبر، آن کرکری می‏شود هارت و پورت.

تاریخ نشان داده هارت و پورت، دیکتاتورها را  بدبخت می‏کند و ملت‏ها را به خاک سیاه می‏نشاند.


One Response to “کالبد شکافی کرکری خواندن”

  1. مثلا می‌خواین بگین که این یارو با اون دست چلاق اش چطوری می‌خواد سیلی بزند!؟ این یارو به قول معروف می‌خواهد با دودول دیگران داماد بشود! این هم از هنرهای آخوندهاست دیگه، معمولا آخوندها از خودشان چیزی مایه نمی‌گذارند. یارو هم گفته که قراره ارتش و سپاه سیلی بزنند آقا هم نگاه کند و کیف کند! خدا عاقبت ملت را بخیر کند. نپرس کدام خدا من که خداشناس نیستم!

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!