Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

طبق اسناد معاملات ملکی که از اموال محمودرضا خاوری، رئیس سابق بانک ملی ایران، برملا شده است، وی و همسرش برای سبک کردن دارایی‌های خود یک خانه سه میلیون دلاری در شهر تورنتوی کانادا را به نام دختر خود کرده‌اند.

روزنامه‌های چاپ کانادا گزارش می‌دهند که این اقدام آقای خاوری در هفته‌های اخیر و پس از فرار وی از ایران به کانادا صورت گرفته است. رئیس سابق بانک ملی ایران که دارای تابعیت کانادا نیز هست چندی پیش در ارتباط با پرونده اختلاس سه میلیارد دلاری در شبکه بانکی ایران به شکل ناگهانی از کشور خارج شد و تاکنون به ایران بازنگشته است.

در همین حال دولت کانادا در حال بررسی راه‌هایی برای لغو تابعیت اوست و به همین خاطر اموال و دارایی‌های آقای خاوری در کانادا اکنون زیر ذره‌بین قرار گرفته است. اسناد معاملات ملکی نشان می‌دهد که آقای خاوری و همسرش اخیرا تمام بدهی مربوط به وام این خانه را پرداخت کرده و سپس آن را به بهای نمادین دو دلار به دختر خود پرندیس خاوری منتقل کرده‌اند.

طبق اسناد معاملات ملکی در شهر تورنتوی کانادا، این خانه که در خیابان «سان کرست» واقع است در سال ۲۰۰۷ توسط آقای خاوری و همسرش خریداری شده است. در سند انتقال این ملک به دخترشان طبق سنت مرسوم در معاملات نمادین قید شده است که «این ملک به خاطر عشق و علاقه به دخترمان منتقل می‌شود»، جمله‌ای که نشان می‌دهد این خانه هدیه‌ای از سوی والدین به خانم پرندیس خاوری است.

پرونده اختلاس چند میلیارد دلاری در شبکه بانکی ایران که … بقیه را اینجا بخوانید


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!